Čtvrtek 15. listopadu. Svátek má Leopold.

Dáme jídlo spustilo podzimní reklamní kampaň

Investice 18.10.2018 | 18:14 0 Komentářů

Společnost Dáme jídlo, jednička v rozvozu jídla z restaurací na českém trhu, spustila v těchto dnech novou reklamní kampaň. Ta poběží v říjnu a listopadu v TV a v rozhlase. Na kampani spolupracovalo Dáme jídlo s agenturou Konektor a společností Punk Film.


Kreativně naše nová kampaň navazuje na televizní spot, který vznikl v loňském roce při velkém rebrandingu a repositioningu, kterým Dáme jídlo prošlo. V letošním roce ho rozšiřujeme o další kratší spoty, které se soustředí na vysvětlení jednoduchosti objednání a na komunikaci významných milníků, kterých společnost dosáhla – jeden milión zákazníků, 30 miliónů dodaných jídel a 2000 restaurací,“ říká Radek Finkous, marketingový ředitel Dáme jídlo.

TV spoty poběží na stanicích Prima, Prima Cool, Prima Krimi, Prima Love, Prima Zoom, Prima Comedy Central, Retro, Óčko a Óčko Star. Radio spoty pak na Evropě 2 a Express FM.

Tisková zpráva Damejidlo.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.