Úterý 20. října. Svátek má Vendelín.

ČSOB představuje první pobočku nové generace: otevřený prostor, vyspělé IT i dětský koutek

Banky ČSOB 03.03.2014 | 14:15 0 Komentářů

Nový koncept poskytování služeb, příjemné prostředí s nadčasovým designem a pokročilé technologie – to jsou hlavní pilíře proměny stávajících poboček ČSOB. První takovou mohou klienti navštívit již dnes v Sokolovské ulici v Praze. Typický je pro ni otevřený prostor bez fixních pracovišť, samoobslužné systémy a maximální důraz na poradenství. Poprvé je zde použita i inovativní marketingová komunikace, kdy jsou tištěné materiály nahrazeny promítáním na zeď a fólii a LCD obrazovkami. Jedním z důležitých aspektů proměny na pobočky nové generace je i úspora investičních a provozních nákladů.

„Služby poboček jsou pro klienty vedle internetového bankovnictví a dalších distribučních kanálů důležitou alternativou. Očekávají však servis na ještě vyšší úrovni než dřív, odpovídající požadavkům 21. století. Role a postavení poboček se tak zásadně mění,“ říká Marek Ditz, člen představenstva ČSOB a vrchní ředitel pro oblast Vztahy s klienty a dodává: „Klienti na pobočce požadují především poradenství a partnerský vztah neoddělený přepážkou. To vše se naším novým konceptem snažíme nabídnout.“

Na pobočce nové generace tak nejsou fixní pracoviště. „Bankéř může klienta obsluhovat kdekoli podle toho, jakou službu vyžaduje, a to jak v otevřené hale, tak v diskrétních jednacích místnostech. Ve vstupním prostoru, který je oddělen od samotné banky, se jako v jediném pracuje s hotovostí. Tato část pobočky funguje 24 hodin, 7 dní v týdnu,“ říká Ladislav Čižma, ředitel nově otevřené pobočky na Florenci na Praze 8. K dispozici je standardní dotykový bankomat pro výběry a bankomat pro vklady a výběry. Lidé zde mohou využít tlačítka Help pro případ, že by potřebovali poradit s obsluhou. V této části je také 24/7 přístupná dotyková obrazovka, kde si lze prohlédnout webové stránky ČSOB včetně produktových kalkulaček a domluvit si schůzku s pracovníkem banky. Důraz klademe především na samoobslužný systém, což vychází právě z požadavků klientů.

Směrem do prostoru banky se zvyšuje míra soukromí. Pobočka je vybavena vizuální navigací. Na uvítacím totemu si mohou klienti vybrat, na kterého bankéře se chtějí obrátit. Otevřená hala se dělí na čtyři části. V první se návštěvník může posadit do pohodlného křesla, občerstvit se a využít tablet či notebook a wi-fi připojení. Na LCD obrazovkách může sledovat informace z ČSOB či zprávy na ČT24. S touto zónou se prolíná poradenská část, kde je umístěna dotyková obrazovka s obecnými informacemi o produktech a službách ČSOB včetně produktových kalkulaček.

Dvouúrovňový pult, který se nachází v další části hlavní haly, slouží pro zodpovězení dotazů na běžné finanční produkty, vydání platebních karet nebo převzetí platebních příkazů.

Poslední je diskrétní zóna, kterou tvoří dvě místnosti. První z nich je méně formální a je určena především ke zjištění konkrétních potřeb klienta. Tomu je nízkým stolkem a pohodlnými křesly přizpůsoben i prostor. K uzavření a dokončení obchodu pak slouží jednací místnost. „V případě dotazů na speciální služby je v obou prostorech k dispozici produktový specialista – videobankéř, s nímž mohou zájemci společně se svým bankovním poradcem komunikovat přes internet,“ dodává Ladislav Čižma.

Pobočka bude sloužit i pro akce pořádané v okolí nebo neziskovými organizacemi, jako jsou vernisáže chráněných dílen. Koncept nezapomíná ani na nejmenší návštěvníky – děti, které mohou využít dětského koutku.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.