Neděle 09. května. Svátek má Ctibor.

Creative Dock nabral pro své životní pojištění Mutumutu dalších 28 milionů od Société Générale. Ve Francii má licenci a chystá evropskou expanzi

Online životní pojištění Mutumutu z Creative Docku, které vrací svým klientům peníze za pohyb, preventivní zdravotní prohlídky a nekouření, dostalo od svého francouzského investora Société Générale dalších 1,1 milionů eur, tedy bezmála 30 milionů korun, a uzavřelo tak sérii investic od svého minoritního vlastníka. Do konce roku by mohl přibýt další, avizuje společnost Creative Dock, která Mutumutu vytvořila a většinově vlastní.

V přepočtu zhruba 28 milionů korun od francouzské Société Générale Assurances (pojišťovací divize stejnojmenné bankovní skupiny, která v Česku vlastní Komerční banku nebo KB pojišťovnu) má za účel rozvoj služby v Česku a přípravu jejího spuštění ve Francii.

Plány Mutumutu a Creative Docku jdou ale dál a už teď je šéfovi pojišťovacího startupu Jindřichu Lenzovi jasné, že bude do příštího roku potřebovat další finanční prostředky. „Kromě Francie, kde jsme zrovna obdrželi povolení od tamního regulátora, připravujeme vstup i do Německa, Polska a Itálie. V druhé půlce roku proto chystáme další kolo investic pro financování expanze do všech těchto zemí,”avizuje Lenz.

Mutumutu, které v roce 2018 založil a dosud většinově vlastní company builder Creative Dock, se v poslední době v Česku relativně daří. „Pandemie se nás v zásadě nedotkla a začátkem letošního roku se nám dokonce podařilo několikanásobně zvýšit přírůstky nově uzavřených pojistek. Pokud bychom tedy nechtěli expandovat a nakopávat náš růst, tak bychom už byli v černých číslech,” vysvětluje Lenz. „Chceme ale pojišťovnictví a jeho přístup ke svým klientům zlepšovat všude, nejen u nás,” uzavírá.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.