CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

08. 04. 2016

1 komentář

Subjekty:

ČPP startuje jarní kampaň se soutěží o 6 osobních vozů

 


 

„Snažíme se být inovativní a každý rok chceme naše klienty něčím překvapit a potěšit. Letos mohou získat s novou pojistnou smlouvou šekovou bankovku opravňující ke slevě při sjednání některého z dalších produktů naší nabídky. Především si však mohou zasoutěžit a vyhrát jeden z šesti vozů značky Škoda,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. 

Soutěž bude probíhat od dubna do konce června. Klíčky od nového vozu může získat ten, kdo si u ČPP sjedná životní nebo neživotní pojištění s minimálním ročním pojistným 1 800 Kč, vyplní správně anketní lístek a vymyslí originální slogan. Do konce srpna vyhodnotí odborná porota ty nejlepší návrhy a výsledky zveřejní na internetových stránkách ČPP. Výherci budou kontaktováni telefonicky a v průběhu září proběhne předání cen.

Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější online podporu. Nechali jsme vyrobit také rozhlasový spot a nově využijeme reklamních ploch na telefonních kabinách, ve vagonech pražského metra a v prostorách vlakových nádraží v celé ČR,“ doplňuje Kolaříková.

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, TV Maxu, Světu motorů, Sportu, Blesku, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

 „Věříme, že rozšíření marketingového mixu o nové komunikační kanály pomůže efektivněji oslovit naši cílovou skupinu a podpořit naši image univerzální pojišťovny. Nabízíme klientům jedinečnou šanci. Štěstí je třeba jít naproti, a čím více pojištění si sjednají, tím větší šanci mají na výhru,“ dodává Kolaříková. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP

Marek Woitsch: Zákaz rozlišovat mezi muži a ženami je… nesmyslné

Evropská unie zakázala pojišťovnám rozlišovat mezi muži a ženami. Co bude příště? „Prý je diskriminace, když se vás ptám, kolik vám je let, ale já podle toho nastavuji cenu pojištění,“ říká nevěřícně Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP, k diskusím o zákazu „diskriminace“ podle věku a zdravotního […]

Text: Petr Zámečník

07. 12. 2017

Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP

Marek Woitsch: Co přinesla regulace provizí

Za zálohové provize za životní pojištění ručí finanční zprostředkovatel ze zákona 5 let. Výsledek? „Díky změně vstupních parametrů do výpočtů se nám podařilo klientům o něco zlevnit pojištění,“ říká Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP.

Text: Petr Zámečník

18. 09. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Zdeněk

    25 dubna, 2016

    Mám u pojišťovny 2 pojistky tak proč nezařadíte do soutěže i toto?

    Odpovědět