CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

01. 04. 2015

0 komentářů

Subjekty:

ČPP startuje jarní kampaň s nabídkou cestovního pojištění

 


 

„Kampaní chceme připomenout široké veřejnosti, že ČPP letos slaví 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedl Igor Rolínek, vedoucí úseku marketingu. „Nabídku cestovního pojištění ČPP promovala už v roce 2012, z hlediska ohlasu se jednalo o nejúspěšnější kampaň posledních let. Proto jsme využili tento typ pojištění také pro nabídku benefitu v rámci letošní jarní kampaně,“ doplnil Rolínek.

Ke svému výročí natočila ČPP spot, který je ve svém zpracování trochu netradiční. Příběh Pata a Mata tentokrát začíná v okamžiku, kdy několik nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka a příběh končí šťastně díky ČPP, která pomáhá svým klientům a vrací věci do pořádku již 20 let. Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích. 

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR, Právu, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Instinktu, Týdnu, Sport magazínu, Světě motorů, Blesku, Blesku pro ženy, Sedmičce, Exkluzivu, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, TV Maxu, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu ČPP.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Kryptoměna bitcoin - mince - kryptoměny

FinTech tančí s bankou. Expobank jako první v Evropě nabízí investice do Bitcoinu přes běžný účet

Expobank 23. října uvedla na trh unikátní běžný účet. Nejde jen o klasický finanční produkt z tohoto ranku, ale v podstatě o propojení tradičního bankovnictví s moderním světem FinTech. Díky novému NEO účtu od Expobank je možné naprosto jednoduše investovat do Bitcoinu, start-upů, do mincí, nebo si sjednat cestovní pojištění. […]

Text: Monika Lukešová

24. 10. 2018


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *