Čtvrtek 19. října. Svátek má Michaela.

ČPP pojišťuje více než 1,2 milionu vozidel v povinném ručení

Pojištění 21.09.2017 | 15:29 0 Komentářů

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) oznamuje překonání hranice 1,2 milionu kusů pojistných smluv v povinném ručení. ČPP tak potvrzuje a posiluje svou pozici jednoho z lídrů v oblasti pojištění vozidel na českém trhu. Tento údaj dokládá také Česká kancelář pojistitelů (ČKP).

„Na trhu se pohybujeme více než 20 let, za tu dobu jsme si vybudovali pověst kvalitního a spolehlivého partnera a  v povinném ručení dnes patříme mezi tři největší hráče na domácím trhu. Našim klientům nabízíme na míru připravené produkty za příznivou cenu, garantujeme vysokou úroveň služeb a snadnou dostupnost díky celorepublikové síti poboček a internetu,“ uvedl generální ředitel Jaroslav Besperát. ČPP se již řadu let trvale daří kontinuálně navyšovat počet pojištěných vozidel. „Ve spolupráci s naším partnerem Global Assistance poskytujeme motoristickou asistenci s vysokými bezplatnými limity a zajišťujeme včasnou a rychlou likvidaci pojistných událostí. V 95 procentech případů posíláme peníze na účet do 24 hodin od dodání posledního podkladu potřebného k ukončení případu. Klíčovým faktorem v celém procesu je také vysoká míra profesionality spolupracujících prodejních sítí a makléřů,“ doplnil Jaroslav Besperát.

V tak náročném a konkurenčním prostředí, jakým autopojištění bezesporu je, jsou samozřejmostí pravidelně prováděné inovace produktů, jednoduchý postup při sjednání smlouvy včetně výběru z širokého spektra zvýhodněných připojištění a dalších benefitů. ČPP se prosadila na trhu po demonopolizaci v roce 2000 a byla také mezi prvními na trhu v zavádění segmentace klientů v roce 2006. Pojišťovna při kalkulaci zohledňuje celou řadu segmentačních kritérií, například objem a výkon motoru, stáří vozidla, věk řidiče a region. Průnik všech použitých segmentačních kritérií ovlivňuje koncovou cenu. „Segmentace velmi spravedlivě vyhodnocuje rizikovost konkrétního klienta a těm méně rizikovým skupinám řidičům umožňuje dosáhnout příznivější ceny,“ zdůraznil Besperát.

Prodej autopojištění ČPP podporuje navíc atraktivní pobídkou v rámci sezónních kampaní. Kvalitu produktů a služeb ČPP oceňuje nejen široká veřejnost, ale také odborníci. V prestižní anketě pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku obhájila ČPP své prvenství z loňského roku v kategorii Autopojištění. „Těší nás, že úspěch v autopojištění nám pomohl prosadit se také v dalších segmentech životního i neživotního pojištění. Aktuálně patříme k nejrychleji rostoucím pojišťovnám v oblasti životního pojištění a v oblasti neživotního pojištění jsme na čtvrtém místě v žebříčku pojišťoven. Děkuji našim klientům za důvěru, která nás zavazuje a velice si jí vážíme,“ komentoval dosaženou metu ČPP její generální ředitel Jaroslav Besperát.

Tisková zpráva České podnikatelské pojišťovny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.