Pátek 21. září. Svátek má Matouš.

ČPP pojišťuje více než 1,2 milionu vozidel v povinném ručení

Pojištění 21.09.2017 | 15:29 0 Komentářů

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) oznamuje překonání hranice 1,2 milionu kusů pojistných smluv v povinném ručení. ČPP tak potvrzuje a posiluje svou pozici jednoho z lídrů v oblasti pojištění vozidel na českém trhu. Tento údaj dokládá také Česká kancelář pojistitelů (ČKP).

„Na trhu se pohybujeme více než 20 let, za tu dobu jsme si vybudovali pověst kvalitního a spolehlivého partnera a  v povinném ručení dnes patříme mezi tři největší hráče na domácím trhu. Našim klientům nabízíme na míru připravené produkty za příznivou cenu, garantujeme vysokou úroveň služeb a snadnou dostupnost díky celorepublikové síti poboček a internetu,“ uvedl generální ředitel Jaroslav Besperát. ČPP se již řadu let trvale daří kontinuálně navyšovat počet pojištěných vozidel. „Ve spolupráci s naším partnerem Global Assistance poskytujeme motoristickou asistenci s vysokými bezplatnými limity a zajišťujeme včasnou a rychlou likvidaci pojistných událostí. V 95 procentech případů posíláme peníze na účet do 24 hodin od dodání posledního podkladu potřebného k ukončení případu. Klíčovým faktorem v celém procesu je také vysoká míra profesionality spolupracujících prodejních sítí a makléřů,“ doplnil Jaroslav Besperát.

V tak náročném a konkurenčním prostředí, jakým autopojištění bezesporu je, jsou samozřejmostí pravidelně prováděné inovace produktů, jednoduchý postup při sjednání smlouvy včetně výběru z širokého spektra zvýhodněných připojištění a dalších benefitů. ČPP se prosadila na trhu po demonopolizaci v roce 2000 a byla také mezi prvními na trhu v zavádění segmentace klientů v roce 2006. Pojišťovna při kalkulaci zohledňuje celou řadu segmentačních kritérií, například objem a výkon motoru, stáří vozidla, věk řidiče a region. Průnik všech použitých segmentačních kritérií ovlivňuje koncovou cenu. „Segmentace velmi spravedlivě vyhodnocuje rizikovost konkrétního klienta a těm méně rizikovým skupinám řidičům umožňuje dosáhnout příznivější ceny,“ zdůraznil Besperát.

Prodej autopojištění ČPP podporuje navíc atraktivní pobídkou v rámci sezónních kampaní. Kvalitu produktů a služeb ČPP oceňuje nejen široká veřejnost, ale také odborníci. V prestižní anketě pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku obhájila ČPP své prvenství z loňského roku v kategorii Autopojištění. „Těší nás, že úspěch v autopojištění nám pomohl prosadit se také v dalších segmentech životního i neživotního pojištění. Aktuálně patříme k nejrychleji rostoucím pojišťovnám v oblasti životního pojištění a v oblasti neživotního pojištění jsme na čtvrtém místě v žebříčku pojišťoven. Děkuji našim klientům za důvěru, která nás zavazuje a velice si jí vážíme,“ komentoval dosaženou metu ČPP její generální ředitel Jaroslav Besperát.

Tisková zpráva České podnikatelské pojišťovny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.