CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

03. 10. 2016

0 komentářů

Subjekty:

ČPP odstartovala podzimní kampaň s nabídkou cestovního pojištění

 


 

„Stejně jako v předešlých letech chceme naší podzimní kampaní komunikovat univerzálnost pojišťovny a ukázat veřejnosti výhody plynoucí ze sjednaného pojištění. Klienti, kteří si u nás sjednají novou smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají tentokrát k pojištění speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR České podnikatelské pojišťovny. „Nabídku cestovního pojištění jsme s úspěchem promovali v předchozím roce, pozitivní přijetí a zájem klientů nás vedl k využití nabídky tohoto benefitu také v rámci letošní podzimní kampaně,“ doplnila Kolaříková.

Kampaň ČPP zahájila 1. října a potrvá do konce roku 2016. Letošní podzimní kampaň bude opět doprovázet reklamní spot. Příběh Pata a Mata začíná v okamžiku, kdy několik nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka. „V příběhu promujeme kromě benefitu pro klienta také naše vítězství v soutěži Pojišťovna roku, které se objeví na závěr spotu,“ upozorňuje Kolaříková. Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko.

Kampaň bude také vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Světu motorů, Týdnu, Sportu, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Posluchači rádia Bonton a Frekvence 1 uslyší také o reklamní kampani v rámci pořadu Business Party.

Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu ČPP.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Kryptoměna bitcoin - mince - kryptoměny

FinTech tančí s bankou. Expobank jako první v Evropě nabízí investice do Bitcoinu přes běžný účet

Expobank 23. října uvedla na trh unikátní běžný účet. Nejde jen o klasický finanční produkt z tohoto ranku, ale v podstatě o propojení tradičního bankovnictví s moderním světem FinTech. Díky novému NEO účtu od Expobank je možné naprosto jednoduše investovat do Bitcoinu, start-upů, do mincí, nebo si sjednat cestovní pojištění. […]

Text: Monika Lukešová

24. 10. 2018


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *