„Design a struktura obsahu stránek odpovídají moderním trendům tvorby webu. Byl kompletně přepracován grafický design a rovněž se změnilo uspořádání jednotlivých sekcí. Stránky jsou plně responzivní, což znamená možnost jejich zobrazení nejen na desktopovém PC, ale také na mobilních zařízeních jako jsou tablet nebo chytrý telefon,“ upozornil vedoucí produktového marketingu Igor Rolínek. „Věříme, že nový vzhled stránek poskytne našim klientům snadný a rychlý přístup k hledaným informacím a kvalitnější online servis. Doufáme, že se nové stránky budou líbit,“ uvedl Igor Rolínek.
S online kalkulačkou si zájemci mohou spočítat výši pojistného pro vybrané produkty, následně také pojištění sjednat a najdou zde i všechny potřebné formuláře pro oznámení škodní události. Kromě informací o produktech a poskytovaných službách nabízí webové stránky ČPP také řadu praktických aplikací a funkcí. Aplikace MojeČPP umožňuje kompletní správu smluv, včetně nahlášení a sledování vyřízení škody online. Smart ČPP dokáže řidičům poradit, jak postupovat v případě nehody nebo poruchy vozidla, pomůže vyhledat pomoc v zahraničí a poskytne další užitečné informace.
„Na internetových stránkách ČPP návštěvníci samozřejmě najdou také všechny základní údaje o společnosti a pravidelný reporting k hospodářským výsledkům. Dohledají zde také informace o CSR aktivitách nebo projektu Vzdělaností k profesionalitě, který ČPP pro své zaměstnance realizuje s podporou finančních prostředků Evropského sociálního fondu,“ doplnil Igor Rolínek. V rámci inovace přibyla do sekce pro zástupce médií záložka, kde jsou k dispozici fotografie členů vedení společnosti a loga ke stažení.