Pátek 23. dubna. Svátek má Vojtěch.

České spořitelna se zdokonaluje v práci s Google Analytics

Banky 01.12.2014 | 13:25 0 Komentářů

Dobrý web uspořádal pro Českou spořitelnu školení na míru zaměřené na orientaci v Google Analytics, správnou interpretaci dat a dvojdimenzionální reporty. Školení vedl Zdeněk Hejnák, lektor a Senior Web Analyst Dobrého webu, a zúčastnili se ho vybraní specialisté napříč několika odděleními banky. (Tisková zpráva: Dobrý web)

 

„Školení jsme všichni vnímali velmi pozitivně. Líbil se nám přístup lektora, který začal už během příprav školení. Úvodní osobní setkání a dotazníky tak pomohly připravit program pro poměrně různorodou skupinu uživatelů,“ hodnotí školení Jan Průša, vedoucí oddělení správa webu a sociálních sítí České spořitelny, a dodává: „Samotné školení probíhalo přirozeně, výklad často přecházel do diskuze a zodpovídání otázek a my si tak odnesli to, co jsme potřebovali.“ 

Kromě České spořitelny proškolil Dobrý web v letošním roce i řadu dalších firem, kterým připravil školení digitálního marketingu na míru. Byli mezi nimi například J&T Banka, Kaufland Česká republika, Accenture Technology Solutions – Slovakia, Akademii věd ČR a další.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.