CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

01. 10. 2014

0 komentářů

Subjekty:

Česká spořitelna uvádí na trh osobní bankovnictví pod samostatnou značkou BLUE

 


 

     Osobní bankovnictví pod značkou BLUE začne Česká spořitelna nabízet ve 138 pobočkách a dvou výhradních pobočkách v Praze a Brně 

     Službu BLUE mohou využívat všichni klienti České spořitelny, určitá výše příjmu nebo bilanční sumy na účtu je opravňuje k cenovému zvýhodnění

     Česká spořitelna chce navázat celoživotní vztah s klientem a službu BLUE má ambice efektivně řešit jeho potřeby v každé fázi jeho životního cyklu až do penze.

Česka spořitelna od 1. října začíná nabízet ve 138 pobočkách a dvou výhradních pobočkách v Praze a Brně osobní bankovnictví pod značkou BLUE. Česká spořitelna značkou BLUE cílí na klienty ze střední příjmové třídy, kteří od banky očekávají široký servis a rozsah služeb osobního bankovnictví ve vysokém standardu. Službu BLUE ale mohou využívat všichni klienti České spořitelny, měsíční příjem minimálně 30 tis. Kč nebo bilanční suma na účtu ve výši 500 tis. je však opravňuje k tomu, že získají slevu z ceníkové sazby za službu. Česká spořitelna chce navázat celoživotní vztah s klientem, a službu BLUE proto vystavěla tak, aby banka mohla efektivně řešit jeho potřeby v každé fázi jeho životního cyklu, od začátku produktivního věku až do penze. 

„Jelikož je osobní bankovnictví v poslední době na trhu trendem, který oceňuje stále více lidí, rozhodli jsme se být první, kdo tuto službu klientům nabídne pod samostatnou značkou. Chceme, aby nová značka přitáhla pozornost k našemu stávajícímu modelu obsluhy prostřednictvím osobních bankéřů. Pod značkou BLUE chceme do budoucna portfolio služeb obohacovat a přitáhnout pozornost ještě více klientů,“ říká Josef Havelka, marketingový ředitel České spořitelny.

REKLAMA

Se službou BLUE klient získá služby osobního bankéře a možnost poradenství a komplexního finančního plánování. Klientům nabízíme i možnost komunikovat dalšími kanály. Například kontaktovat telefonicky virtuálního bankéře nebo využít Busy banking či SERVIS 24 Mobilní banku. Služba BLUE také nabízí širokou škálu investičních příležitostí a služby investičního specialisty. Klient získá oproti trhu výhodnější sazby i na spotřebitelských úvěrech. Vstupenkou do služby BLUE je osobní konto – při splnění základních podmínek je cena 120 Kč, pokud se však klient bude držet doporučení osobního bankéře a svého finančního plánu, službu bude mít zdarma. Společně s ním mohou službu za zvýhodněnou cenu získat i spřízněné osoby: manžel/manželka, partner/partnerka a děti. Osobní konto služby BLUE zahrnuje všechny transakce v ČR zdarma, včetně výběrů z bankomatů České spořitelny, platební karty VISA Gold, kontokorent, spořicí účet až do výše 150 000 Kč zůstatku úročený 1 %. Klienti BLUE mohou využít i kreditní karty World s exkluzivním programem Master Card Elite Program.

Pro klienty BLUE Česká spořitelna spustila webové stránky www.blue.cz.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Šest největších bank v ČR mělo za první čtvrtletí nižší zisk o 8 %

Foto: Shutterstock O necelou miliardu korun klesl v prvním čtvrtletí 2021 čistý zisk šesti největším bankám v České republice, a to z 10,4 na 9,6 miliardy Kč. Vyplývá to z kvartálních výsledků zveřejněných jednotlivými bankami. Ztrátu ovlivněnou důsledky pandemie covid-19 zaznamenaly pouze čtyři banky, dvě naopak svůj […]

Text: Milan Vodička

13. 05. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *