Středa 14. dubna. Svátek má Vincenc.

Česká spořitelna – penzijní společnost nově posílá roční výpisy a daňová potvrzení elektronicky přímo do internetového bankovnictví

–     Klienti ČSPS si mohou ve službě E-faktura ČS nově nechat posílat roční výpisy a daňová potvrzení do svého internetového bankovnictví

     ČS už takto celkem zpracovala přes půl milionu dokumentů; jejich počet meziročně vzrostl o 23 % a službu si sjednalo o 80 % více lidí než v předchozím roce

     Klienti mohou v internetovém bankovnictví přijímat a platit také elektronické faktury za energie, vodné a stočné, předplatné vybraných periodik nebo pojištění

Česká spořitelna – penzijní společnost je po Pojišťovně České spořitelny další společností, která klientům posílá roční výpisy a daňová potvrzení online. Elektronické dokumenty lidé díky službě E-faktura ČS dostanou pohodlně a jednoduše přímo do zabezpečeného prostředí internetového bankovnictví SERVIS 24. Od zavedení služby takto Česká spořitelna zpracovala více než půl milionu e-dokumentů, elektronických faktur a jiných platebních dokumentů. Zájem o E-fakturu ČS neustále roste: jen v roce 2014 zpracovala ČS o 23 % transakcí více než v roce předchozím a zaznamenala také 80% nárůst v aktivacích služby.

„E-faktura je nejen spolehlivější, ale také mnohem rychlejší způsob, jak si nechat doručit svá daňová potvrzení nebo výpisy. E-dokumenty se nikde neztratí a nemohou se dostat do nepovolaných rukou, zároveň je klienti mají dříve než klasickou poštou a nemusejí pro ně nikam chodit. V internetovém bankovnictví zůstávají po dobu 24 měsíců – vždy je snadno najdou a mohou si je kdykoliv vytisknout nebo uložit. Jakmile e-dokument do internetového bankovnictví SERVIS 24 přijde, dostane klient avízo, může si nastavit i upozornění e-mailem či SMS zprávou,“ řekl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Elektronické doručování platebních i neplatebních dokumentů je přesně tou cestou, kterou chceme dál jít: náš cíl je obsloužit klienta na tom místě, kde se zrovna nachází a způsobem, jaký mu vyhovuje; a zároveň tak šetřit jeho čas i peníze,“ dodal David Lorenc.

„E-faktura je jednoznačně budoucností transakčního bankovnictví. Stačí k tomu relativně jednoduchá věc, tedy zabalit PDF dokument do elektronické obálky, nahradit poštovní známku elektronickým podpisem a poslat to celé expresně zákazníkovi, který se během toho samého dne dozví, kdy a co má zaplatit,“ řekl Michal Přikryl, ředitel Corporate Cash Managementu v Erste Corporate Banking. „Navíc se mu v internetovém bankovnictví automaticky připraví vyplněný platební příkaz, takže fakturu jednoduše zaplatí pomocí několika kliknutí. A celé to nestojí ani jako expresní poštovní zásilka, dokonce ani jako zásilka obyčejná,“ doplňuje Michal Přikryl.

Doručování e-dokumentů od České spořitelny- penzijní společnosti si mohou klienti nově sjednat přímo v internetovém bankovnictví SERVIS 24. Pro nastavení služby zvolí v menu internetového bankovnictví záložku „Spoření“, v detailu produktu si pak otevře „Sjednané smluvní podmínky” a u „Doplňkových služeb“ zaškrtne položku “Služba Elektronické vystavování dokumentů“. První e-dokumenty, které klienti obdrží, budou květnové roční výpisy z penzijního připojištění. Dokumenty pak najdou v záložce „Účty“ v sekci „E-faktury/E-dokumenty“. 

V současné době mohou lidé ve službě E-faktura ČS přijímat a platit i elektronické faktury od energetických společností ČEZ, E.ON a RWE, dále pak faktury za vodné a stočné od společností ČEVAK a SmVaK Ostrava, předplatné Lidových novin a Mladé fronty DNES a pojistné od pojišťoven Kooperativa a Pojišťovna České spořitelny.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.