Středa 21. dubna. Svátek má Alexandra.

Česká spořitelna spustila novou mobilní aplikaci MŮJ STAV – zobrazí informace o produktech rychle, bezpečně a pohodlně

–    Aplikace MŮJ STAV doplňuje ryze transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka. Pasivně zobrazuje zůstatky všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně. 

    Aplikace MŮJ STAV je určena pro operační systémy Android 4.0 a iOS 7, podmínkou je mít aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking.

    Česká spořitelna nově doplnila své internetové bankovnictví SERVIS 24 o možnost zobrazit si PIN k platební kartě a zaslat si PIN k nové či náhradní kartě.

Od dnešního dne si mohou klienti České spořitelny stáhnout a využívat novou mobilní aplikaci MŮJ STAV. Díky ní budou mít všechny své účty neustále pod kontrolou. Aplikace MŮJ STAV umožňuje pasivní zobrazení zůstatků všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně a doplňuje ryze transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka. Aplikace MŮJ STAV je určena pro operační systémy Android 4.0 a iOS 7, podmínkou je mít aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking.

Aplikace slouží pouze k nahlížení na účet i další produkty, jež klient využívá: kartové účty, půjčky, hypotéky, stavební spoření, penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, životní pojištění, investiční účty, majetkové účty. S aplikací lze pracovat jako s běžnou aplikací mobilního bankovnictví, s tím rozdílem, že nelze provádět žádné transakce. Možné je nahlížet do historie transakcí účtů, jednotlivé transakce filtrovat a zobrazit i jejich detaily. Snahou Spořitelny bylo, aby vše bylo maximálně přehledné a intuitivní. V náhledu je číslo účtu protistrany, poznámky pro příjemce, variabilní aj. symboly, které lze sdílet pomocí SMS, emailu a messaging aplikací. Zůstatek účtů si lze vytáhnout na plochu, a vyhnout se tak nutnosti spouštění aplikace. 

Způsob přihlášení a úroveň zabezpečení si klient zvolí sám. Přihlásit se do aplikace klient může prostřednictvím PINu, gesta, otiskem prstu a nebo ji nechat bez hesla. Nechybí ani samozřejmost jako jsou užitečné kontakty banky, důležitá telefonní čísla a emailové adresy.

Česká spořitelna zavedla nově i do svého internetového bankovnictví SERVIS 24 možnost zobrazení PINu k platební kartě a možnost elektronického zaslání PINu k nové či náhradní kartě. Zobrazení PINu v internetovém bankovnictví SERVIS 24 je možné pouze pro oprávněného držitele karty, a to pomocí ověření autorizační SMS zprávou nebo klientským certifikátem. PIN není možné v internetovém bankovnictví měnit a jeho zobrazení je z bezpečnostních důvodů časově omezeno pro případ, že by klient odešel od počítače a mohl by se k němu dostat někdo jiný. Zobrazení i zaslání PINu přes internetové bankovnictví je zdarma.

Link na stažení applikace ČS MŮJ STAV:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.csas.app.mujstav

Apple: https://itunes.apple.com/us/app/muj-stav/id961068799?l=cs&ls=1&mt=8

8 komentářů: “Česká spořitelna spustila novou mobilní aplikaci MŮJ STAV – zobrazí informace o produktech rychle, bezpečně a pohodlně”

  1. MUDr Zdeněk Šetka napsal:

    Stav účtu u csas

  2. Josef Veselík napsal:

    stav účtu

  3. Josef Večselík napsal:

    stav účtu

  4. ivana havrilova napsal:

    stav uctu

  5. HELENA POSOLDOVÁ napsal:

    mohu nahlédnou na stav mého účtu u vaší banky ?chtěla bych se naučit využívat tento způsob.děkuji

  6. HELENA POSOLDOVÁ napsal:

    mohu nahlédnou na stav mého účtu u vaší banky ?

  7. Grygarová Jitka napsal:

    Stav účtu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.