CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

16. 03. 2015

1 komentář

Subjekty:

Česká spořitelna představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“

 


 

–    Ojedinělou podobu animovaných postaviček vytvořilo argentinské animační studio PepperMelon, které patří ke světové špičce a je nositelem řady mezinárodních ocenění za 3D animace.

Česká spořitelna představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“. Jde o unikátní 3D animovaný svět typické české rodinky, jehož cílem je zábavnou a hravou formou představit produkty a služby České spořitelny běžným klientům. Česká spořitelna si Palečkovými bere na mušku širokou veřejnost (mass market) a drobné živnostníky, kterým by život typické české rodinky žijící pohromadě v šumperáku se zahradou v malém městě měl být docela blízký. Jako první odstartují Palečkovi kampaň na konsolidaci půjček, která začne v médiích 18. března 2015. 

„Palečkovi jsou náš nový koncept, kterým navazujeme na dosavadní komunikační koncept Rodina nás baví. Hlavním hrdinou je pořád rodina. Na každodenních radostech a strastech rodiny Palečkových ukážeme, že Česká spořitelna chápe potřeby běžných lidí a je bankou, která jim za každých okolností dobře poradí. Máme spoustu poboček a dobře vyškolených profesionálů – a ti umí poradit a pomoci,“ říká Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny.
 

Palečkovi jsou unikátní jednak tím, že byli vytvořeni speciálně pro Českou spořitelnu a také svým 3D provedením. Smyslem nového konceptu je výrazně se odlišit od konkurence. Už na první pohled je zřejmé, že jde o reklamu České spořitelny. TV spoty budou primárně podporovat značku a posilovat povědomí o poradenské roli poboček ČS.

„V televizi chceme celoročně komunikovat témata spojená s hlavními finančními potřebami klientů a jejich řešením. Divákům říkáme, aby se k nám přišli poradit, protože bankovním produktům často opravdu není lehké rozumět. Na internetu, v rádiu, v tisku a ve všech dalších komunikačních kanálech, které máme k dispozici, se pak zaměříme na podporu konkrétní produktové nabídky. Budou samozřejmě mít i svoji webovou stránku a profily na Facebooku,“ dodává Josef Havelka.

REKLAMA

Produkci spotu měla na starosti agentura Young & Rubicam. Ojedinělou podobu animovaných postaviček vytvořilo Studio PepperMelon, argentinské animační studio, které patří ke světové špičce, je nositelem řady mezinárodních ocenění za 3D a animace, mezi jejich práce patří kampaně a filmy pro americký i evropský trh: Disney-Pixar, Google, Guardian, Cartoon Network, Coca Cola, MTV, Lego, Xbox, Unilever, Fanta, Nestle, The Guardian atd.

Palečkovi nejsou dokonalí, ale o to víc roztomilí. Mají se neskutečně rádi a drží při sobě za každého počasí. Tak ať jim to vydrží!

Loading

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Šest největších bank v ČR mělo za první čtvrtletí nižší zisk o 8 %

Foto: Shutterstock O necelou miliardu korun klesl v prvním čtvrtletí 2021 čistý zisk šesti největším bankám v České republice, a to z 10,4 na 9,6 miliardy Kč. Vyplývá to z kvartálních výsledků zveřejněných jednotlivými bankami. Ztrátu ovlivněnou důsledky pandemie covid-19 zaznamenaly pouze čtyři banky, dvě naopak svůj […]

Text: Milan Vodička

13. 05. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Dagmar Kamenská

    1 dubna, 2016

    Dobrý den, mám takový zvláštní dotaz. Jsem klientkou České spořitelny desítky let. Tento týden jsem byla kupovat valuty na dovolenou a paní pokladní měla za sebou stolní kalendář rodiny Palečkových. Milujeme v televizi tuto rodinu a naše dospělé děti, které bydlí všechny tři na našem pozemku i se svými rodinami manželovi začaly říkat děda Paleček. Proto když jsem viděla stolní kalendář, chtěla jsem ho někde sehnat. Bohužel se nedá koupit, asi byl jen pro zaměstnance. Paní pokladní, když viděla, že jsem z toho kalendáře unešená, hned mi říkala, že by mi ho klidně věnovala, ale že ho má popsaný pracovními poznámkami. Tak jsem si myslela, že si kalendář objednám přes internet, ale bohužel. Chtěla bych poprosit o informaci, zda se kalendář dá někde zakoupit, nebo zda ho budete vydávat i pro příští rok. To bych se určitě domluvila s některou vaší zaměstnankyní a vyměnila bych ho za jiný.
    Vím, že se divíte, že otravuji s takovou prkotinou, ale mám cit pro dětské ilustrace, protože jsem celý život učila Vv ve škole a dětské ilustrace miluji. Manželovi bych tím také udělala ohromnou radost. Děkuji a přeji krásné sluníčkové jarní dny. Dagmar Kamenská, Vědomice 188, 41301 Roudnice nad Labem

    Odpovědět