CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

31. 10. 2017

0 komentářů

ČESKÁ POJIŠŤOVNA JAKO JEDINÁ NABÍZÍ ASISTENCI VYŘÍZENÍ POZŮSTALOSTI

 

Smrt bezesporu patří k těm nejsmutnějším situacím, se kterými se v životě setkáváme. Bohužel je to ale také situace, do které vstupuje mnoho nezbytností, které musí pozůstalí vyřešit, a to v poměrně krátkém čase. Řada lidí v této nelehké situaci ani netuší, co vše je potřeba zařídit, odevzdat a kam je třeba zajít. Zjišťování všech těchto záležitostí zabere spoustu času a pod tíhou emočního vypětí lze snadno na něco důležitého zapomenout. Česká pojišťovna tak přichází s novinkou, která dokáže v těchto těžkých chvílích pomoci a vše potřebné za vás vyřídit.

Loading



 

Jedná se o asistenci vyřízení pozůstalosti. V současné době ji v rámci svého životního pojištění zatím nabízí pouze Česká pojišťovna, a to formou připojištění. Získáte tak pomoc osobního asistenta, který pomůže při vyřízení všech záležitostí, které jsou spojené s úmrtím blízkého člověka a obsáhlým vyřizováním na úřadech a dalších institucích.

S čím vším může asistent pomoci?

Osobní asistent má k dispozici seznam všech věcí, které je potřeba zařídit a po udělení plné moci a předání všech potřebných dokladů a dokumentů ve vašem zastoupení veškeré nezbytnosti vyřeší. „Typicky tak půjde o situace, jako jsou jednání s pohřební službou, matrikou obecního úřadu, zdravotní pojišťovnou, Českou správou sociálního zabezpečení a dalšími institucemi,“ popisuje novou asistenční službu Markéta Filová, odborník na životní pojištění z České pojišťovny a dodává: „Asistent pomůže například i s vyřízením sirotčího či vdovského důchodu, s převody smluv na odběr plynu, elektřiny nebo dodávku vody či s přípravou na dědické řízení.“

„V současné době již smrt přestává být tabu. Lidé věnují čím dál větší pozornost tomu, jak z tohoto světa odchází, více se mluví o domácí i paliativní péči. Stejně tak lidé stále častěji promýšlí i praktické aspekty svého odchodu z tohoto světa,“ vysvětluje Markéta Filová důvody vzniku tohoto zatím ojedinělého produktu. Česká pojišťovna jej v současnosti totiž nabízí jako jediná na trhu. „Věříme, že pomoc s byrokratickými záležitostmi poskytne pozůstalým čas, který mohou v takových nelehkých chvílích věnovat rodině,“ dodává Filová.

REKLAMA

K dispozici je také pomoc psychologa

Česká pojišťovna nabízí v rámci tohoto produktu také pomoc odborníka. Služba spočívá v zajištění sezení u psychologa, a to v místě dle přání klienta. „Chceme, aby naši klienti věděli, že ani v této náročné životní situaci nejsou sami. Rozumíme tomu, že jednorázové sezení ránu ze ztráty samozřejmě nezacelí, může však pomoci v dalším vyrovnávání se s touto bolestnou situací,“ uzavírá Markéta Filová.

Tisková zpráva České pojišťovny

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015

Jiří Fialka: Lidem stále více záleží na krytí životních rizik

Na investiční životní pojištění padla tvrdší regulace. ČNB ho zakazuje prodávat „na spoření“, ČAP se dohodla na informační otevřenosti a ministerstvo financí zpřísňuje daňové zvýhodnění. Jak tato opatření dopadnou na pojišťovny a jejich klienty? Odpovídá Jiří Fialka, člen představenstva České pojišťovny odpovědný za životní pojištění.

Text: Petr Zámečník

14. 11. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *