22. 05. 2019
Bolt v Česku a Polsku spustil svou první marketingovou kampaň
Přední evropská přepravní aplikace Bolt (dříve známá pod názvem Taxify) spustila svou vůbec první marketingovou kampaň. Pracuje s myšlenkou, která je charakteristická pro fungování společnosti a sice, že je potřeba šetřit na nedůležitých věcech a naopak je nutné investovat do všeho podstatného.
Aplikace Bolt se již od svého vzniku snaží veškeré náklady vynakládat rozumně. Neinvestuje do drahých kanceláří a neplýtvá penězi za věci, které nepotřebuje. Ušetřené finance raději vloží do bonusů pro partnerské řidiče zajišťující přepravu cestujících nebo do slevových kampaní pro cestující samotné.
Díky tomu, že Bolt nakládá s financemi opravdu efektivně, může si dovolit vybírat od řidičů nižší poplatky za využívání aplikace a současně se cestující mohou svézt za ty nejlepší ceny.
Bolt se na toto snaží upozornit také ve své aktuální kampani. Na OOH plochách i v onlinu záměrně vynechává písmena, interpunkci nebo diakritiku. V rádiích se objevily krátké reklamy, které vyzdvihují to, že jejich tvorba byla levná. Tím vším Bolt poukazuje na to, že nevydává peníze za zbytečnosti, ale ušetřené finance raději investuje do spokojenosti řidičů a cestujících.
Reklamní vizuály se objevily na billboardech okolo silnic. K vidění jsou také na městském mobiliáři (na zastávkách MHD a menších plochách v pěších zónách a v blízkosti silnic). S krátkými spoty se mohli setkat také posluchači Evropy 2, Fajn Radia, a rádií City a Dance. Autorem myšlenky kampaně je Maksymilian Granat-Malicki, marketingový manažer Bolt Polsko. Kampaň se objevila v Polsku a Česku. Po vyhodnocení úspěšnosti bude rozhodnuto o jejím případném využití na dalších trzích, na kterých Bolt působí.
REKLAMA
Tisková zpráva Bolt