02. 04. 2020
Subjekty:
Bezpečně a bezkontaktně: Klienti Spořitelny, kteří dosud při placení nevyužívali platební kartu, si o ní mohou zažádat on-line
Česká spořitelna chce v souvislosti s koronavirovou pandemií pomoci občanům, kteří jsou z hlediska nákazy nejvíce rizikovou skupinou a umožnit i jim platit bezkontaktně. Od dnešního dne proto spouští na svých webových stránkách on-line formulář, kde mohou klienti, kteří dosud platební kartu nemají a pro vyzvednutí hotovosti navštěvovali pobočky, o ni zažádat. Platební kartu jim následně banka doručí bezplatně poštou na trvalou adresu.
„Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně.
Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci Apple Pay či Google Pay. Právě zájem o bezkontaktní placení mobilním zařízením se v posledních týdnech rychle zvyšuje. Od ledna 2020 se více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc klientů.
REKLAMA