Pátek 05. června. Svátek má Dobroslav.

AXA spustila webový portál pro likvidaci pojistných událostí

AXA pojišťovna ve spolupráci s AXA Assistance spustila pro klienty nový webový portál pro likvidace pojistných událostí. Klienti se do aplikace mohou přihlásit pomocí údajů, které jim jsou zaslány v registrační SMS po nahlášení pojistné události. Systém umožňuje sledovat aktuální stav vyřizování pojistné události, přímou komunikaci s likvidátorem a zasílání dokladů potřebných k likvidaci. Webový portál je pro všechny klienty s neživotním pojištěním, tedy pojištěním vozidla či bydlení, dostupný na webových stránkách www.axa.cz, a to i ve smart phonech.

Na začátku prosince spustila AXA pojišťovna nový klientský webový portál pro řešení pojistných událostí. Přístup do systému klient získá po přihlášení do aplikace na http://www.axa.cz/moje-axa/. Pro bezpečné přihlášení slouží přihlašovací jméno a heslo, které klient obdrží v SMS zprávě po registraci své pojistné události.

„Naším cílem bylo vytvořit přehledný webový portál, kde budou mít klienti možnost průběžně sledovat aktuální stav vyřizování jejich pojistné události. Věříme, že tato komplexní služba klientům maximálně usnadní řešení této nepříjemné události,“ uvedla Eva Šebestová, manažerka PR a komunikace finanční skupiny AXA.

Klienti mohou na portálu nejen sledovat stav, ve kterém se jeho pojistná událost nachází, ale mohou jeho prostřednictvím také zasílat doklady nutné pro likvidaci přímo do spisu pojistné události. Systém klientovi rovněž umožňuje přímo komunikovat s likvidátorem jeho pojistné události a může kdykoli zobrazit veškerou korespondenci.

Portál je dostupný na webových stránkách www.axa.cz a lze jej využívat i ve smart phonech. S veškerými dotazy týkajícími se likvidace pojistné události i využívání nového portálu se klienti mohou obracet na AXA linku 292 292 292.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.