CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

20. 01. 2015

0 komentářů

AXA NASTARTOVALA ROK 2015 NOVINKAMI V ORGANIZAČNÍ STRUKTUŘE A PŘEDSTAVENSTVU

 


 

Ľubor Vrlák – ředitel nového sjednoceného útvaru Prodeje a člen představenstva

Po úspěšném završení projektu transformace distribučních sítí nyní dochází také ke sloučení útvarů interního a externího prodeje do společného Útvaru prodeje. Od nového roku jej řídí člen představenstva Ľubor Vrlák, který v rámci AXA dříve zastával pozici ředitele útvaru externího prodeje. 

„Abychom mohli naše distribuční kanály dále rozvíjet a využívat tak všech pozitivních synergických efektů, dochází ke sloučení tradičních kanálů, které umožní alokovat zdroje, jež budou investovány do digitalizace a inovací. Pěvně věřím, že se současné změny pozitivně promítnou do dalšího rozvoje společnosti a přispějí k dosažení priorit v rámci našeho standardu kvality prodeje,“ říká Ľubor Vrlák, ředitel Útvaru prodeje.

Michael Pupala – ředitel nového útvaru Řízení strategického partnerství a digitalizace a člen představenstva

Dlouhodobou ambicí strategie skupiny AXA je intenzivní investice do digitalizace a inovací tak, aby klientům umožnila snadný přístup k produktům a službám díky využití nových technologií. Na začátku roku proto také vznikl nový útvar Řízení strategického partnerství a digitalizace, který povede člen představenstva Michael Pupala. Dosud zastával pozici ředitele interní distribuční sítě. 

REKLAMA

„Pro naše zákazníky vytvoříme prostředí volnosti a flexibility, a to díky otevřenému distribučnímu a servisnímu modelu, který umožní mít svou pojišťovnu vždy nablízku. Chceme nabídnout to nejlepší z tradiční distribuce a doplníme nové způsoby komunikace, servisu a prodeje plně využívající aktuální i budoucí technologie,“ říká Michael Pupala, ředitel útvaru Řízení strategického partnerství a digitalizace.

David Poes – ředitel nového úseku Customer Value Management

Vznik úseku Customer Value Management je úzce spjat s naplňováním strategie AXA nabízet klientům produkty a služby přesně podle jejich potřeb. Vedením nového úseku, jehož součástí jsou tři oddělení –  produktový management, marketingová komunikace a business intelligence – byl pověřen David Poes, který dříve zastával pozici vedoucího úseku vývoje produktů životního pojištění.

„Úkolem všech tří oddělení nového úseku bude přinést vyšší hodnotu do našich produktů a služeb tak, aby ještě lépe odpovídaly potřebám klientů a trendům současné společnosti“ říká David Poes, ředitel úseku Customer Value Management. 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

8D: Týmové řešení problémů jako investice

Nejefektivnější programy snižování nákladů nutně nezačínají úmyslem náklady snižovat. Zlepšování procesů každopádně znamená finanční prospěch. Čím více je snižování nákladů ignorováno, tím větší jsou nakonec úspory, zaznívá v jedné z knih věnovaných neustálému zlepšování produktů a procesů. Jedná se o potírání plýtvání a škrty čehokoli, co nepřidává hodnotu, […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

02. 10. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *