CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

22. 05. 2014

0 komentářů

AXA NA SVÝCH POBOČKÁCH ZAVEDLA MĚŘENÍ SPOKOJENOSTI „HAPPY OR NOT“

 


 

„Chceme, aby naši klienti byli se službami na našich pobočkách co nejvíce spokojeni. Spokojenost zákazníků je jednou z našich strategických priorit. Proto jsme hledali jednoduchý, ale spolehlivý nástroj, jak získat zpětnou vazbu
od zákazníků přímo na našich pobočkách. Systém HappyOrNot nám umožní sledovat jejich ohlasy na detailní a pravidelné bázi, což nám pomůže neustále náš servis zlepšovat,“ vy
světluje Michael Pupala, ředitel interního prodeje v ČR a SR
a člen představenstva finanční skupiny AXA.

V rámci služby HappyOrNot jsou na vybraných pobočkách AXA umístěny přístroje v podobě stojanu s displejem, na kterém mohou zákazníci zvolit podle úrovně své spokojenosti usměvavé či zamračené „smajlíky“. Služba tak dává zákazníkům prostor vyjádřit se bezprostředně a bez jakékoliv námahy ke kvalitě služby
i chování zaměstnanců.

Systém HappyOrNot ze získaných dat zpracovává podrobné reporty, které jsou dostupné on-line   a které ukazují, jak se v průběhu dne, hodinu po hodině měnila spokojenost návštěvníků poboček AXA. Veškerá data se přenášejí zcela bezdrátově, protože zařízení pracuje v mobilní síti.

HappyOrNot index

Pro vyhodnocení získaných dat využívá systém takzvaný HappyOrNot Index, který uvádí průměrnou výši spokojenosti zákazníků. Index tak může sloužit nejen pro vzájemné porovnávání výsledků, ale také pro nastavování cílů do budoucna.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *