CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

14. 10. 2015

0 komentářů

AXA JIŽ POSEDMÉ NEJHODNOTNĚJŠÍ ZNAČKOU MEZI SVĚTOVÝMI POJIŠŤOVNAMI

 


 

  • Vůbec poprvé se pak AXA letos dostala i mezi padesátku nejhodnotnějších světových značek napříč všemi odvětvími. S pětibodovým nárůstem obsadila 48. místo v žebříčku Best Global Brands. 

     

Server Interbrand[1] zveřejnil výsledky žebříčku Best Global Brands, ve kterém se opět potvrdila síla
a hodnota značky AXA: stala se 48. nejlepší značkou na světě, vůbec nejlepší značkou na světě v konkurenci ostatních světových pojišťoven a nakonec 4. nejlepší francouzskou značkou napříč všemi odvětvími. Její hodnota meziročně stoupla o 14 % a je nyní odhadována na 9,254 miliardy USD.

 

 „Naším cílem je chránit naše klienty a zajistit, aby byly služby AXA v oblasti pojišťovnictví i správy aktiv dostupné všem, kdykoli a kdekoli. Tato strategie prostupuje všemi našimi hodnotami po celém světě. 

REKLAMA

Jsme velice hrdí na to, že právě letos – kdy slavíme třicáté výročí – získala AXA místo mezi padesáti nejhodnotnějšími značkami na celém světě. Ráda bych proto poděkovala našim zaměstnancům a distributorům, protože právě oni jsou těmi nejlepšími ambasadory značky AXA, kteří ji denně před našimi klienty podporují,“ říká Véronique Weill, provozní ředitelka a členka řídícího výboru skupiny AXA.     

Podle serveru Interbrand je klíčovým úspěchem značky AXA, který se promítá do jejího trvalého růstu, její neustálá investice do značky v podobě narůstajícího businessu a informovanosti o všem, co se uvnitř společnosti děje – od firemní kultury po nově uzavřená partnerství či spolupráci. V roce 2015 si značka AXA prosadila svoji přetrvávající dominanci nejen jako nejhodnotnější značka mezi světovými pojišťovnami, ale také svým vynikajícím výkonem na poli finančních služeb, což je třetí největší oblast zastoupená v žebříčku Best Global Brands.   

„Za poslední dva roky jsme v hodnocení serveru Interbrand získali 11 bodů a zvýšili hodnotu značky AXA o 30 %. Tento úspěch odráží zejména pravidelnost, důslednost a relevanci našich investic do značky. Díky tomu se AXA stala velmi cenným majetkem a hnacím motorem pro více než 103 milionů našich klientů a 130 tisíc distributorů po celém světě. Vztah s našimi klienty je tak dnes na bázi denní diskuse o tom, jak můžeme zlepšit naše služby tak, aby co nejlépe naplňovaly jejich potřeby a očekávání. 

Jsem přesvědčen o obrovském potenciálu značky AXA, který je z velké části poháněn naší ambicí vždy předvídat, chránit a pečovat o naše zákazníky tak, abychom pro ně byli tou nejlepší oporou v rychle se měnících podmínkách na finančních trzích,“ doplňuje Frédéric Tardy, ředitel marketingu a distribuce skupiny AXA.     

REKLAMA



[1]Žebříček Best Global Brands počítá hodnotu značky podle tří kritérií – finanční výkonnosti, síly značky a její role při rozhodování o nákupu produktů a služeb. Více informací naleznete na webu: http://www.interbrand.com/.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *