„Na toto umístění jsme patřičně hrdí. Odráží nejen naši úspěšnou obchodní strategii, ale také důraz na zajištění individuálních potřeb našich klientů,“ říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace finanční skupiny AXA.
Na základě žebříčku Interbrand, který byl zveřejněn před několika dny, AXA i letos potvrdila sílu své značky. Opět se dostala mezi sto nejlepších celosvětových značek a již popáté v řadě byla vyhodnocena jako nejlepší pojišťovací značka světa. Hodnota její značky stoupla na 7,096 miliardy amerických dolarů.
Podle výsledků hodnocení Interbrand – Best Global Brand hodnota značky AXA a její vedoucí pozice na světovém trhu vyplývá především ze silného zapojení zaměstnanců AXA, stejně jako rostoucí snahy o další digitalizaci služeb, což usnadňuje a vylepšuje komunikaci se zákazníky.
Kredit její značky posiluje i společenská odpovědnost – AXA byla v letošním roce vyhlášena zároveň i druhou nejekologičtější značkou mezi světovými pojišťovnami v žebříčku Interbrand 2013 Best Global Green Brands, každoročně vyhlašujícím 50 nejekologičtějších značek světa.