Asistenční služby Allianz pomáhají nejčastěji v Egyptě
Za první polovinu prázdnin museli pracovníci asistenčních služeb Allianz pojišťovny třikrát častěji zvedat telefony, aby pomohli klientům, kteří se během zahraniční dovolené ocitli v nesnázích. Nejvíce volání přitom pocházelo z Egypta.
Šlápnutí na ježka, pokousání psem, bolest zubů. Některé důvody, proč se klienti s cestovním pojištěním Allianz obracejí na asistenční linku pojišťovny, zůstávají, jiné se mění. Z pohledu asistence neplatí, že nejvíce telefonátů přichází od klientů ze zemí, kam směřuje nejvíce českých turistů.
Během července museli operátoři pomáhat nejčastěji lidem trávícím dovolenou v Egyptě. Následovaly telefonáty z Řecka, Turecka a Bulharska. Méně problémů pak potkalo klienty Allianz v takových turisticky frekventovaných zemích jako je Chorvatsko, Itálie nebo Rakousko.
Klienty Allianz v zahraničí trápily nejčastěji problémy zažívací soustavy. V první polovině prázdnin přijali operátoři call centra sto podobných telefonátů. Častou komplikací dovolené se staly také problémy s dýchací soustavou. Bolesti zubů patří ve statistice až třetí místo.
dobrý den mamtakový dotaz letíme s mužem do egypta makadi muž má franc.hole špatně chodí v praze to ještě jde ou sovšem po příletu na makadi tam jsou asi s chody z letadla dolu to je problém a dále v autobuse jsou taky vysoké schodky jak se dopravit do hotelu neumíme si to představit jak funguje asistence s pozdravem okounová
dobry vecer mám takový dotaz letime 28unora do egypta makadi manžel má fran. hookéle špatně chodí v praze to ještě jde ale po příletu na makadi tam asi jsou schody z letadla dolu to je problém a dále v autobuse jsou taky vysoké schodky jak se dopravit do hotelu neumíme si to představit jak funguje asistence děkuji okounová