V České republice Ayming (dříve Alma CG) pomáhá firmám již 8 let při financování výzkumu, vývoje a inovací prostřednictvím daňového odpočtu na výzkum a vývoj a dotací. Počet klientů Ayming se v České republice za poslední 3 roky více než zdvojnásobil až na současných 320 firem, což je oproti předchozím letům výrazný růst.
„Český trh strategického poradenství se zvětšuje. Poměrně jednoznačně to potvrzuje zájem o naše služby a počet firem, které se každoročně rozhodnou s námi spolupracovat. Přispívá k tomu nepochybně růst ekonomiky a potřeba českých firem uspět celosvětově,“ říká ředitelka Ayming pro Českou republiku a Slovensko Kristína Šumichrastová.
Kvůli změně názvu lidé v Ayming po celém světě absolvovali náročný proces rebrandingu celé společnosti. Výsledkem je nová vizuální identita, nový korporátní web i nové weby jednotlivých poboček
„Ayming odkazuje na anglické slovo „aiming“, tedy cílení, zaměření, úsilí, ctižádost“ říká Tomáš Uhlíř, obchodní ředitel Ayming pro Českou republiku a Slovensko, a dále vysvětluje: „Použitím písmena „y“ jsme chtěli jasně říci, že sledujeme společný cíl s naším klientem, a že ho společným úsilím také dosáhneme. Písmeno „y“ toto spojení „dvou do jednoho“ jednoduše evokuje, navíc vzbuzuje emoce, zejména u angličtinářů, což je dobře ne? Koncovka „ing“ pak odkazuje na svět consultingu.“
Tisková zpráva: Ayming
REKLAMA