CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

24. 03. 2021

0 komentářů

Allianz popisuje silné příběhy svých klientů, kterým pomáhá s registrací na očkování

 

Allianz oslovila všechny své klienty starší 80 let a nabídla jim pomoc při registraci na očkování proti onemocnění COVID-19. Více než čtyři sta z nich nabídku rádo přijalo. Kromě řešení termínu očkování se však s obvoláváním seniorů pojí ještě silnější příběhy. Ty osobní.

Loading



 


„Pamatuji si například hovory s klientem, který mi během našich telefonátů vždycky zahrál na hudební nástroj, nebo mi vyprávěl o svých dovolených, které trávil se svou již zesnulou manželkou,“ popisuje projektová specialistka Centra služeb zákazníkům Allianz pojišťovny Kateřina Truplová.

Ačkoliv byli operátoři Allianz k obvolávání klientů řádně vyškoleni, jsou chvíle, na které se připravit nelze. Silné okamžiky totiž přicházejí ve chvíli, kdy začnou senioři kromě registrace na očkování řešit s pracovníky Centra služeb zákazníkům Allianz i své životní příběhy.

„Naše nabídka pomoci při registraci na očkování nekončí jedním zavoláním. Odvíjí se od toho generování PIN kódů, kdy v některých případech stále ještě čekáme na volný termín pro očkování proti koronaviru. S klienty se tak díky tomu slyšíme obden, což je velmi příjemné a přináší to spoustu zajímavých zážitků,“ vysvětluje Kateřina Truplová.

Celou tuto aktivitu odstartovali v Allianz ze dne na den. A i během této krátké doby dokázala pojišťovna kontaktovat klienty starší osmdesáti let, vyškolit své zaměstnance a spustit celou akci. „Jsem velmi ráda, že všichni, kteří se se do této akce zapojili – ať už naši operátoři, klienti nebo jejich příbuzní, byli nadšení a vzájemně se nabíjeli. A nejen proto, má tato iniciativa smysl,“ shrnuje Kateřina Truplová.

Tento projekt zároveň dokázal i význam a podstatu digitální identity. Díky tomu, že klienti sdílí s pojišťovnou svoje telefonní číslo a e-mail, je mohla Allianz snadno a rychle kontaktovat a nabídnout jim pomoc.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Proč v ČR končí služby osobního bankovnictví ING? Klienti mohou ještě do 15. 8. přejít k Raiffeisenbank

ING už začátkem roku oznámila, že v srpnu 2021 ukončí své služby osobního bankovnictví v České republice. ING zůstane v Česku nadále aktivním poskytovatelem služeb korporátního bankovnictví a bude nedílnou součástí sítě korporátního bankovnictví regionu EMEA. Od 16. 7. už je možné sjednat nabídku pouze na pobočce […]

Text: Daniel Mareš

30. 07. 2021

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *