CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

21. 10. 2013

0 komentářů

Subjekty:

Allianz patří mezi nejúspěšnější globální značky

 


 

Na celém světě má Allianz více než 78 miliónů zákazníků a přes 600 tisíc zaměstnanců, obchodních zástupců, nebo partnerů, kteří společně pracují na úspěchu značky Allianz. V souladu s tímto cílem zhruba 80 procent společností začleněných ve skupině Allianz vystupuje také pod jednotnou značkou Allianz.

Interbrand konstatuje, že snahy skupiny Allianz přijít s novými a inovativními přístupy při kontaktu s klienty posilují celkovou zkušenost se značkou napříč všemi trhy a nabídkami produktů. To vytváří atmosféru důvěry ve značku a posiluje její trvalou hodnotu.

Allianz stojí také v žebříčku top 50 nejlepších globálních zelených značek, který sestavuje rovněž Interbrand. Navíc už několik let je značka Allianz nejvýše hodnocená v indexu udržitelnosti Dow Jones mezi pojistiteli. To jen dokazuje, že všechny zelené iniciativy Allianz jsou správné, ať už to jsou investice do obnovitelných zdrojů, nebo do neutrálního dopadu obchodních operaci na klima či nabídky „eko“ produktů.

Úspěšná obchodní strategie Allianz zahrnuje nejen dobré finanční výsledky, ale co je nejdůležitější – spokojné klienty, kterým poskytuje vynikající služby a produkty přizpůsobené jejich  potřebám. Dnešní klienti chtějí komunikovat s pojišťovnou nejrůznějšími moderními cestami a prostředky, takže musíme investovat do technologií a neustále posouvat naše úsilí o digitalizaci. Cílem našeho snažení je, abychom byli i nadále považováni za důvěryhodného partnera,“ uvedl Christian Deuringer, zodpovědný za management značky ve skupině Allianz.

Značku Allianz podporují i sponzorské aktivity, zejména dobře zkombinovaný balíček globálních a lokálních aktivit, který podporuje zákaznickou zkušenost se značkou Allianz. Tyto aktivity jsou zaměřené nejen externě, ale i interně – vždyť zaměstnanci společnosti tvoří síť nositelů značky uvnitř firmy a dále šíří její pozitivní obraz mezi svými přáteli, rodinou, nebo obchodními partnery.

REKLAMA

Allianz pokračuje ve sponzorských aktivitách v oblastech, v nichž existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1 anebo podpory paralympijského sportu a pomoci lidem znovu se začlenit do společnosti po úrazu. Fotbalový kemp pro malé fotbalisty, golfový tábor, nebo hudební kemp s pianistou Lang Langem pak pomáhají mladým lidem navázat dialog mezi nejrůznějšími kulturami.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Hnízdo s penězi - bankovky - USD - americký dolar

Akcie: Hodnota vs. cena

Jediný logický způsob investování je ten, kdy to, co platíme (cena), je menší než to, co za to dostáváme (hodnota). Toto pravidlo by mělo být univerzální a mělo by platit pro všechny typy investic, nejen pro ty akciové.

Text: Daniel Gladiš

16. 10. 2018

Poroste hodnota vašich akcií?

Jako investoři si dáváme velký pozor na nákupní cenu našich akcií. Druhým důležitým faktorem je změna hodnoty v čase – tedy růst. Určitě zaujme i investory, kteří vyhledávají „value“ akcie.

Text: Jan Dvořák

11. 09. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *