09. 06. 2017
Allianz má podle Zlaté koruny nejlepší novinky na trhu
Nejlepší novinkou ve finančních produktech na českém trhu je Allianz AUTO s cenou podle ujetých kilometrů. Vyplývá to z výsledků soutěže Zlatá koruna. Vítězové byli vyhlášeni na včerejším galavečeru v pražském TOP hotelu. Allianz si celkově odnesla pět medailových pozic.
V kategorii Novinka roku, kde bylo přihlášeno 26 produktů, například získala i bronz za nové životní pojištění Allianz ŽIVOT. Více než třísetčlenná odborná porota celkově posuzovala 182 produktů od 72 společností, zařazených do devatenácti kategorií.
Sazby v Allianz AUTO vycházejí z poznání, že čím kratší dobu trávíte na silnicích, tím menšímu riziku se vystavujete. A tři čtvrtiny českých řidičů nenajezdí ročně více než 15 tisíc kilometrů. Allianz proto přišla s revolucí v autopojištění, jehož sazby od loňského října novým klientům počítá podle ujetých kilometrů. Považuje to za férový přístup k motoristům. Nemontuje jim přitom do vozů žádné telematické jednotky, takže jim odpadají obavy z neustálého sledování. A ti, kteří nejezdí tak často, mají pojištění o poznání levnější.
Životní pojištění Allianz ŽIVOT je určené těm, kteří neradi pročítají stohy nezáživných textů, nekouří, nemají nadváhu, a kdyby už se jim něco stalo, tak chtějí mít jistotu, že dostanou nejvíce peněz na trhu. Zatímco kuřák s nadváhou zaplatí např. 808 korun měsíčně, nekuřáka s ideálním BMI (Body Mass Indexem) vyjde pojištění pouze na 596 korun.
REKLAMA
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. Letos proběhl již její 15. ročník.
Tisková zpráva Allianz