CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

17. 01. 2018

0 komentářů

AAA AUTO přináší zákazníkům další novinku, auta si budou moci předvybrat pomocí QR kódů

 

Největší český prodejce ojetých a zánovních vozů AAA AUTO zavádí v popisech nabízených vozů QR kódy, které zákazníkům pomohou zorientovat se v nabídce konkrétní pobočky a pohodlně vybrat ten pravý vůz za pomoci aplikace Garáž. Propojení přímého a on-line nakupování představuje další cestu, jak společnost AAA AUTO uplatňuje při zvyšování zákaznického komfortu inovace.

Loading



 

Zákazníci, kteří mají telefon s operačním systémem Android nebo iOS, si mohou výběr ojetého automobilu značně zjednodušit. Vozy na pobočkách společnosti AAA AUTO totiž jsou při zařazování do nabídky opatřovány QR kódem. Ten zákazníkům v mobilu zobrazí veškeré informace na kartě konkrétního vozidla, které si právě na pobočce prohlížejí, a uloží ji do mobilní aplikace Garáž.

Poté už si může zákazník kdykoli a kdekoli zpětně prohlížet karty všech automobilů, které ho zaujaly, nebo je ukázat prodejci. Není proto již nutné ručně si opisovat informace o autě, ani si je fotit pro pozdější potřebu.

„Využití QR kódů při výběru vozu pomůže zákazníkům snadněji najít a porovnat parametry automobilů, o které mají zájem. To otevírá cestu k personalizovanému doporučení podobných automobilů i z jiných poboček. Zároveň budeme moci zákazníka informovat o nově vykoupeném vozidle v nabídce, které odpovídá povaze předešlých prohlížených vozů,“ vysvětluje Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International.

Aby QR kódy mohly poskytnout informace o vozidle, je nutné, aby byl potenciální zájemce přihlášen na svůj účet v aplikaci Garáž. Po načtení kódu, který je k dispozici na informační ceduli za sklem nabízeného auta, se v prohlížeči mobilního telefonu otevře karta vozu a automaticky se přidá do Garáže.

REKLAMA

Pokud uživatel nemá v aplikaci účet, bude vyzván k registraci. V případě potíží s fungováním QR kódu bude možné se ke kartě vozu dostat pomocí ručního zadání SPZ. „Naším cílem je pomocí technologických a procesních inovací výrazně zlepšit zákaznický zážitek z nakupování vozů a neustále rozšiřovat možnosti, jak zajistit zákazníkům pohodlný přístup k informacím o naší nabídce,“ uzavírá Karolína Topolová.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

IPO Wooky na Startu: Snad ne další AAA Auto

Burza se rozhodla zpřístupnit akciová trh menším firmám a zprovoznila trh Start. Jako první se na něm objeví akcie společnosti Wooky, která sází na růst trhu s elektronickými knihami. Elektronické knihy mají určitě budoucnost, slabinou společnosti ale může být její lpění na tom, že všichni Češi jsou potenciálními piráty.

Text: Daniel Kuchta

27. 06. 2012


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *