CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

16. 12. 2019

0 komentářů

72 % Čechů si nepamatuje, co dostali k Vánocům

 

Firma Travelking, která se zaměřuje na prodej pobytů, letošní vánoční kampaň postavila na tom, jaké dárky lidé nezapomínají. Když už věnujete výběru vánočního dárku čas, tak chcete, aby si ho obdarovaní pamatovali alespoň do dalších Vánoc. Ale opravdu tomu tak je?

Loading



 

Travelking v rámci své vánoční kampaně udělal výzkum ohledně vánočních dárků. Dotazníku se zúčastnilo 2 169 lidí, přičemž 59 % odpovídajících byly ženy a 41 % muži. 72 % z celkového počtu dotázaných lidí si přesně nepamatuje, co dostali minulý rok k Vánocům.

Na otázku, zda si pamatují, jaké dárky dostali minulé Vánoce, odpověděli dotázaní nejčastěji tak, že si jen matně vzpomínají, anebo že si nevzpomenou vůbec.

Když si lidé nepamatují dárky, které dostali, tak na co vlastně nezapomínají? Z dotazníku vyplynulo, že 41 % z dotázaných dostali za posledních 5 let jako dárek dovolenou nebo pobyt. A 98 % z nich odpovědělo, že si pamatují lokalitu, ubytování nebo oboje.

Poslední otázkou pro všechny účastníky bylo, jak moc by je potěšil pobyt jako dárek. Vyjádřit se měli na stupnici, kde bylo nejméně a 10 nejvíce. Výsledné číslo všech dotazujících bylo 8,8.

REKLAMA

Na základě těchto dat vznikla vánoční kampaň Travelkingu s názvem Darujte nezapomenutelný dárek. Kampaň je podpořená podstránkou na webu, bannery, a především sadou reklam.

Kameraman se v ulicích města ptal náhodných lidí, zdali si pamatují, co dostali na Vánoce a zachytává jejich bezprostřední emoce. A dojde i na druhou otázku – co si tedy vlastně pamatují.

Cílem celé komunikace je poukázat na to, že není potřebné zaměřovat se vždy jen na materiální dárky, ale že vaše blízké občas nejvíce potěší, když s nimi strávíte čas.

Během natáčení vzniklo i doplňkové video, které ukazuje, že ještě jeden dárek je opravdu nezapomenutelný – ponožky.

Tisková zpráva Travelking

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Průzkum: Češi a investice

Lidé se domnívají, že investování není snadné, a přiznávají, že mu moc nerozumí. A souhlasí s tím, že investice jim mnohdy nabízejí i nedůvěryhodné firmy. V otázce investování si tak nechají poradit, na tom nejlepším zdroji informací se ale neshodnou.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 09. 2023

Studie – euro má nulový dopad na rozvoj obchodu

Z hlediska příznivců přijetí eura zdrcující studie vychází v zářijovém vydání prestižního vědeckého žurnálu Journal of International Money and Finance (zde). Efekt eura na růst vzájemného obchodu členských zemí měnové unie je podle ní v zásadě nulový.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

23. 08. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *