mBank

IČ: 27943445
Datum založení: 0.2007.0
Sídlo: Jugoslávská 1
120 00 Praha 2
Telefon: +420 844 777 000
Infolinka: +420 844 777 000
Email: kontakt@mBank.cz
Web: http://www.mbank.cz/mbank/
Poznámka: mBank je obchodní značka polské banky BRE Bank v České republice.

mBank se daří, získala už 400 tisíc zákazníků

Banky 13.07.2012 0 Komentářů

Největší internetová banka na českém trhu, mBank, potvrzuje trend svého dynamického rozvoje. V uplynulých dnech přivítala zákazníka s pořadovým číslem 400 000. Stal se jím sedmadvacetiletý Pavel z Nového Města na Moravě. Banka svého čtyřstého tisícího klienta odměnila jízdním kolem z limitované edice mBike od výrobce kol Author v hodnotě 20 tisíc korun.

V PR tendru mBank zvítězil McCann

Banky 02.07.2012 0 Komentářů

mBank si vybrala agenturu pro realizaci svých aktivit v oblasti public relations. Vítězem výběrového řízení, které bylo vyhlášeno letos v dubnu, se stala PR divize agentury McCann-Erickson Prague. Tendr probíhal současně v Česku i na Slovensku, kde uspěla agentura PR Clinic.

Čtyřnásobný úspěch mBank ve Zlaté koruně 2012

Banky 08.06.2012 0 Komentářů

Po úspěchu v hlasování veřejnosti i podnikatelů získala mBank další dvě ocenění v prestižní anketě Zlatá koruna. Finanční akademie udělila běžnému účtu mKONTO třetí místo v kategorii Účty a v kategorii Podnikatelské účty se mBUSINESS KONTO umístilo na druhém místě. Celkově si tedy mBank z jubilejního desátého ročníku Zlaté koruny odnáší čtyři ocenění. Navíc člen Finanční akademie za mBank Marek Sabaka získal titul Akademik roku.

mBank a DIRECT Pojišťovna zahajují spolupráci

mBank a DIRECT Pojišťovna zahajují strategickou spolupráci. Zákazníci mBank si od začátku června 2012 mohou sjednat autopojištění nebo pojištění majetku od DIRECT Pojišťovny prostřednictvím internetu nebo přímo na obchodních místech banky. Zájemci, kteří si během kampaně „Neplaťte více, než musíte“, uzavřou povinné ručení nebo havarijní pojištění, získají tří měsíce pojištění zdarma. Na pojištění majetku pak obdrží slevu ve ...

Počet stažení mobilních aplikací bank v ČR přesáhl 100 tisíc

Banky 22.05.2012 0 Komentářů

Mobilní aplikace bank v České republice nabírají na popularitě. V celkovém součtu už bohatě přesáhly hranici 100 tisíc stažení z online obchodů jednotlivých mobilních platforem. Vyplývá to z ankety serveru Médiář.cz mezi tuzemskými bankovními domy.

Zlatá koruna 2012: mBank boduje u veřejnosti i u podnikatelů

Banky 21.05.2012 0 Komentářů

mBank navázala na úspěchy z minulých let a i tento rok získala dvě ocenění v hlasování veřejnosti i podnikatelů v anketě Zlatá koruna. V kategorii Cena veřejnosti obsadil běžný účet mKONTO výborné 2. místo a v kategorii Cena podnikatelů se umístil podnikatelský účet mBUSINESS KONTO rovněž na druhém místě.  

Kam investovat?




Nejnovější komentáře
  • Insider: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    Stuchlík s Duchoněm přiznali to, o čem celý trh spekuloval. To, že je hybatelem odchodů zemských ředitelů z Fincentra Martin Nejedlý, byla informace, o které se mezi zasvěcenými živě diskutovalo. Ovšem nyní s touto hypotézou přišel v rozhovoru pro Penize.cz i jeho bývalý ...

  • Neodešel do Sirius: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    A taky výsledek byl taky takový, že z původních několik set poradců, které Maroušek s Opplem chtěli přetáhnout si vzali nějakých 40. Centrála PFS otevřela karty, donutila otevřít karty i Sirius a všem poradcům dala carte blanche dělat si co chtěj. Výsledek? Sirius neměl ...

  • čtenář: Kam se poděla prestiž finančního poradenství?

    Řekl bych, že poctivý prodejce kryptoměn, že to ja takový oxymoron

  • ex: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    SL nejde o poradce. Vycucne nejbonitnější klienty , ponechá jen pár top poradců pro servis, zavede placené poradenství a speciální VIP služby ze Švýcarska. Rozebere si tedy v ČR jen to nejlepší a vsadí si do svého rozšiřujícího TOP portfolia. Sníží náklady a zvýší ...

  • Miloš: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    Ano, k tomu je kmen hypoték dobrý, i když bez dat a vztahu je k ničemu. A ty má poradce. A tento, jak říkáte, bonitni kmen bez poradců nevyužijete. Samozřejmě nevylučuji, že je ve SLS nějaký korporátní hlupák, kterému to nedochází. Jen říkám, že kmen hypoték je aktivum ...

Další novinky v mobilním bankovnictví mBank

Banky 25.04.2012 0 Komentářů

Po nedávném představení aplikací internetového bankovnictví pro mobilní telefony s operačním systémem Android a iOS mohou nyní klienti mBank plně využívat bankovní služby i v telefonech s jinými operačními systémy.

Novinky v mobilním bankovnictví mBank: nová aplikace pro Android a vylepšené verze aplikací pro iPhone a iPad

Banky 26.03.2012 0 Komentářů

Prostřednictvím nové aplikace mBank opět zjednodušila přístup do internetového bankovnictví. Ode dneška nabízí ke stažení aplikaci pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a zároveň vylepšila stávající aplikace pro telefony a tablety Apple s operačním systémem iOS. Díky nim tak mají klienti mBank rychlý a jednoduchý přístup ke svým účtům, mají kompletní přehled o historii a využívaných produktech nebo mohou splácet kreditní karty. ...

Úraz na zimní dovolené vás může zadlužit na několik let

První měsíce v roce jsou nejoblíbenějším obdobím pro zimní dovolené. Lyžaři se tak často za kvalitními podmínkami vydávají do zahraničí. Mnoho z nich vyráží na sjezdovky bez cestovního pojištění a spoléhají na to, že v případě úrazu jim postačí jejich běžné zdravotní pojištění. Toto pojištění však kryje pouze náklady na poskytnutí akutní péče ve státních zařízeních. Nevztahuje se už na spoluúčast při pobytu a ošetřeních ...

Klienti mBank před Vánoci utráceli výrazně více než v roce 2010

Banky 05.01.2012 0 Komentářů

Na uplynulých Vánocích se rozhodně nešetřilo. Z průzkumu mBank vyplývá, že objemy peněz, které její zákazníci zaplatili v obchodech a na internetu prostřednictvím svých debetních a kreditních karet, překročily miliardu a dvě stě milionů korun. Útraty před uplynulými Vánoci tak překonaly ty z roku 2010 o více než 20%. Z předvánočního výzkumu potom vyplynulo, že více než třetina klientů se chystala za dárky a další nákupy utratit částku mezi ...