AXA penzijní společnost

Datum založení: 0.0.0
Poznámka:

Zisk skupiny AXA Česká republika a Slovensko v roce 2018 meziročně vzrostl o 29 % na 725 milionů korun

Skupina AXA Česká republika a Slovensko dosáhla v roce 2018 zisk 725 milionů korun. Oproti předcházejícímu roku jde o takřka třetinový nárůst. Hospodářský výsledek byl tažen růstem ve vybraných segmentech rizikového životního pojištění a neživotního majetkového pojištění. Celkové výnosy dosáhly více něž 20 miliard korun. Důraz na budování pozice lídra v oblasti inovací a rostoucí […]

AXA Česká republika a Slovensko se připojila k iniciativě OSN #HeForShe

Skupina AXA dlouhodobě investuje do prostředí, které podporuje rovné příležitosti a rovnost pohlaví. U příležitosti letošního Mezinárodního dne žen se zapojila do globální iniciativy Organizace spojených národů (OSN) #HeForShe. Za každého svého zaměstnance, který iniciativě #HeForShe vyjádří veřejně podporu, věnuje 2 eura na konto neziskové organizace PLAN International. Ta prosazuje práva dětí a rovné příležitosti […]

Chief Risk Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko je Jana Zelinková

S účinností od března 2019 byla do pozice Chief Risk Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko jmenována Jana Zelinková. Vybrané odpovědnosti související se jmenováním podléhají schválení příslušným regulátorem.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko mění role v managementu

·       Deputy CEO a Chief Distribution Officer (CDO) skupiny AXA v České republice a na Slovensku (AXA CZ & SK) je s účinností od ledna 2019 jmenován Peter Socha. Ve své roli bude odpovědný za interní i externí distribuční kanály, kontaktní centrum a správu aktiv skupiny AXA CZ & SK.

AXA – po desáté v řadě globální značkou číslo jedna mezi pojišťovnami

AXA se v aktuálním žebříčku nejlepších globálních značek Interbrand po desáté v řadě stala nejlepší značkou z oboru pojišťovnictví.

Grand Prix 2018 Marketingového institutu získala společnost AXA

04.10.2018 0 Komentářů

Cenu Grand Prix získala v 8. ročníku Problem Solving Competition Marketingového institutu společnost AXA Assistance za zásadní zvýšení ROI affiliate programu. Odbornou porotu letos oslovily nejvíce právě ty práce, kterým se podařilo posunout marketing do pozice partnera byznysu. Tento přístup zároveň charakterizuje nejvýraznější trend, na který by se podle expertů měli marketéři zaměřit.

Kam investovat?




Nejnovější komentáře
  • rachelleij69: Podvádí sazka své sázkaře?

    Hot galleries, daily updated collections http://ukdating.fetlifeblog.com/?nyah gey cartoon porn streaming fat porn slutty news porn is allysin chaynes still in porn party porn fuck

  • Radek: Biometrický podpis? Úřad je proti

    No, nevím. Většina lidí má papírové dokumenty v takovém "pořádku", že stejně nikdo nic nedohledá... ale jistá komplikace to být může, to je pravda.

  • Bobeš: Biometrický podpis? Úřad je proti

    Také vzníká problém v případě úmrtí klienta. Pozůstalí už nic nedohledají. Klient je v hrozné podřízenosti vůči institucím, takže tvrzení, že rádi využívají elektronický podpis je směšný. Pokud budu něco potřebovat tak se musím pořídit.

  • Libuše Neradová: Pozor na „výhodné“ dluhopisy. Peníze zpět nedostanete

    ABC Služby sro. už má hospodářská kriminálka. Informace na krajském ředitelství policie moravskoslezského kraje... Líba

  • josef: Biometrický podpis? Úřad je proti

    odmitam biometricky podepisovat a to z jednoducheho principu - NIKDO mi NIKDO nebyl SCHOPEN prokazat, ze to nelze zneuzit... U papiroveho podpisu to neni tak jednoduche, biometricky staci pripojit k jinemu dokumentu.

Šest z deseti Čechů se na silnicích necítí bezpečně

Čeští řidiči se necítí na silnicích bezpečně. Tento pocit mají častěji ženy než muži a silněji jej vnímají i lidé...

Patálie.cz skupiny AXA získaly cenu Fénix za nejlepší online magazín

Web Patálie.cz získal po svém rebrandingu cenu Fénix za nejlepší online magazín. Původně přitom začínal jako společenský portál. Loni se...

ZÁKAZNICKÝ SERVIS AXA SE JEŠTĚ VÍCE PŘIBLÍŽIL KLIENTŮM

Banky 05.04.2016 0 Komentářů

Od pondělí 4. dubna změnila skupina AXA v České republice i na Slovensku provozní dobu zákaznického servisu. Nově bude pro volající dostupný od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00. K této změně AXA přistoupila po důkladné analýze vytíženosti linky a zároveň tím zareagovala na podněty svých klientů. Na zlepšování služeb se AXA zaměřuje průběžně a chystá další novinky.

AXA RADÍ: RODIČE, SPOŘTE DĚTEM NA VYKROČENÍ DO DOSPĚLOSTI I NA PENZI

Naše děti ještě neumí chodit ani mluvit a my už si malujeme jejich budoucnost, kariéru i úspěchy. Šťastnou ruku při výběru partnerů a kolegů své ratolesti nezaručíme, našetřením obnosu peněz jim ale můžeme alespoň usnadnit start do samostatného života. Posuďte, jak by pár stokorun měsíčně zatížilo váš rozpočet, a zvažte založení doplňkového penzijního spoření. Nově ho můžete svým dětem založit hned po jejich narození. Ty pak mohou až ...