AXA penzijní společnost

Datum založení: 0.0.0
Poznámka:

Zpomalení ekonomiky nepřišlo, poslechněme Švejka

Podle poslední revize českého HDP za druhý letošní kvartál rostlo tuzemské hospodářství meziročně mírně rychleji, než Český statistický úřad dosud předpokládal. Česká ekonomika si s 2,8 % udržuje poměrně stabilní dynamiku růstu a vykazuje tak až překvapivou odolnost vůči výraznému zpomalování výkonu hlavních obchodních partnerů jako je Slovensko, či nad propastí recese balancující Německo. Oproti prvnímu […]

Zisk skupiny AXA Česká republika a Slovensko v roce 2018 meziročně vzrostl o 29 % na 725 milionů korun

Skupina AXA Česká republika a Slovensko dosáhla v roce 2018 zisk 725 milionů korun. Oproti předcházejícímu roku jde o takřka třetinový nárůst. Hospodářský výsledek byl tažen růstem ve vybraných segmentech rizikového životního pojištění a neživotního majetkového pojištění. Celkové výnosy dosáhly více něž 20 miliard korun. Důraz na budování pozice lídra v oblasti inovací a rostoucí […]

AXA Česká republika a Slovensko se připojila k iniciativě OSN #HeForShe

Skupina AXA dlouhodobě investuje do prostředí, které podporuje rovné příležitosti a rovnost pohlaví. U příležitosti letošního Mezinárodního dne žen se zapojila do globální iniciativy Organizace spojených národů (OSN) #HeForShe. Za každého svého zaměstnance, který iniciativě #HeForShe vyjádří veřejně podporu, věnuje 2 eura na konto neziskové organizace PLAN International. Ta prosazuje práva dětí a rovné příležitosti […]

Chief Risk Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko je Jana Zelinková

S účinností od března 2019 byla do pozice Chief Risk Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko jmenována Jana Zelinková. Vybrané odpovědnosti související se jmenováním podléhají schválení příslušným regulátorem. 20

Skupina AXA Česká republika a Slovensko mění role v managementu

·       Deputy CEO a Chief Distribution Officer (CDO) skupiny AXA v České republice a na Slovensku (AXA CZ & SK) je s účinností od ledna 2019 jmenován Peter Socha. Ve své roli bude odpovědný za interní i externí distribuční kanály, kontaktní centrum a správu aktiv skupiny AXA CZ & SK. 20

AXA – po desáté v řadě globální značkou číslo jedna mezi pojišťovnami

AXA se v aktuálním žebříčku nejlepších globálních značek Interbrand po desáté v řadě stala nejlepší značkou z oboru pojišťovnictví. 20

Kam investovat?




Nejnovější komentáře

Grand Prix 2018 Marketingového institutu získala společnost AXA

04.10.2018 0 Komentářů

Cenu Grand Prix získala v 8. ročníku Problem Solving Competition Marketingového institutu společnost AXA Assistance za zásadní zvýšení ROI affiliate programu. Odbornou porotu letos oslovily nejvíce právě ty práce, kterým se podařilo posunout marketing do pozice partnera byznysu. Tento přístup zároveň charakterizuje nejvýraznější trend, na který by se podle expertů měli marketéři zaměřit. 20

Šest z deseti Čechů se na silnicích necítí bezpečně

Čeští řidiči se necítí na silnicích bezpečně. Tento pocit mají častěji ženy než muži a silněji jej vnímají i lidé bez maturity. Obavy mají také ti, kteří si u druhých řidičů všímají agresivní jízdy a kteří už mají zkušenost s autonehodou, již nezavinili. Více než polovina (62 %) respondentů se přitom již někdy účastníkem dopravní nehody stala. Jako […]

Patálie.cz skupiny AXA získaly cenu Fénix za nejlepší online magazín

Web Patálie.cz získal po svém rebrandingu cenu Fénix za nejlepší online magazín. Původně přitom začínal jako společenský portál. Loni se skupina AXA rozhodla zúžit obsah témat při zachování odbornosti a odlehčeného, čtivého tónu příspěvků. Z Patálie se stal portál o zdraví a prevenci. Specializace přinesla kvalitnější texty a také mnohem vyšší čtenost. Změnu kromě čtenářů a […]

ZÁKAZNICKÝ SERVIS AXA SE JEŠTĚ VÍCE PŘIBLÍŽIL KLIENTŮM

Banky 05.04.2016 0 Komentářů

Od pondělí 4. dubna změnila skupina AXA v České republice i na Slovensku provozní dobu zákaznického servisu. Nově bude pro volající dostupný od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00. K této změně AXA přistoupila po důkladné analýze vytíženosti linky a zároveň tím zareagovala na podněty svých klientů. Na zlepšování služeb se AXA zaměřuje průběžně a chystá další novinky.