CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

Allianz penzijní společnost

Sídlo:

Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8

IČ: 47115971

Datum založení: 1.1.2013

Telefon: +420 241 170 000

Infolinka: +420 841 170 000

Fax: +420 242 455 555

E-mail: klient@allianz.cz

WWW: http://www.allianz.cz/

Loading




Související články

Přes 16 tisíc korun. Tolik průměrně Allianz zaplatí za klienty ošetřené na letní zahraniční dovolené

Nemoc nebo dokonce úraz během zahraniční dovolené potká v letních měsících obvykle 500 až 600 klientů Allianz. Stačí jedno neopatrné šlápnutí a cesta na oběd vyjde bez pojištění na více než nejdražší jídlo v menu. Průměrné plnění za banální ambulantní ošetření v zahraničí překročilo loni v létě u Allianz 8 tisíc korun, za hospitalizaci pak přesáhlo 60 tisíc.

Text: Redakce

21. 06. 2016

Allianz za první tři měsíce odhalila podvody za 76 milionů korun

Detektivové Allianz odhalili v loňském roce pojistné podvody v rekordním objemu 232 milionů korun. A ani letošní první čtvrtletí nezaostává za loňskými čísly. Za první tři měsíce se podařilo uchránit již více než 76 milionů korun. V regionálním žebříčku si polepšilo hned několik krajů, nejvíce Jihomoravský. Největší nárůst podvodů zaznamenali detektivové v Olomouckém kraji a ve středních Čechách. Všem pak tradičně o několik délek utekla Praha.

Text: Redakce

19. 04. 2016

Allianz je celosvětově nejcennější pojišťovací značkou. Její hodnota přesahuje půl bilionu korun

Jako jediná pojišťovna na světě se Allianz dostala mezi Top 50 nejcennějších značek roku 2016. V prestižním žebříčku Brand Finance Global 500 se umístila na 43. místě. Značka pojišťovací skupiny meziročně zvýšila svou hodnotu o 8,1 % na 20,3 miliardy dolarů, tedy přes půl bilionu korun. Na vrcholu žebříčku pojišťovacích značek stojí Allianz již třetí rok v řadě.

Text: Redakce

02. 02. 2016

Šéfem Marketingu & CRM v Allianz se stal Michal Seifert

Novým šéfem Marketingu & CRM v Allianz pojišťovně se stal Michal Seifert. Do firmy přišel z České spořitelny, kde byl poslední tři roky generálním ředitelem a předsedou představenstva dceřiné společnosti ČS do domu, a.s. 

Text: Redakce

01. 02. 2016

Do 2. pilíře vstupují zejména vzdělaní lidé. Sází na vyšší výnos

Důchodové spoření prostřednictvím tzv. druhého pilíře uzavírají především lidé, kteří se dokáží orientovat ve světě financí. Vyplývá to jednoznačně z analýzy klientů, kteří se rozhodli vstoupit do druhého pilíře prostřednictvím Allianz penzijní společnosti. Většinou jde o lidi ve věku mezi 25 a 35 lety, s vyšším vzděláním a s alespoň částečnými znalostmi finančních produktů.

Text: Redakce

07. 03. 2013

Allianz penzijní fond se vloni stal nejúspěšnějším fondem na českém trhu z pohledu nárůstu počtu klientů

Loňský rok byl pro Allianz penzijní fond rekordním rokem, v němž pokračoval jeho úspěšný růst, který nakonec předčil všechna očekávání. Počet klientů překročil 486 tisíc a meziročně vzrostl o 130 %. Úspěšného nárůstu dosáhl Allianz penzijní fond i ve výši spravovaných prostředků účastníků, jejich  celkový objem přesáhl částku 20,4 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o více než 72 %. Allianz penzijní fond se tak stal v rámci těchto ukazatelů nejúspěšnějším fondem na našem trhu.

Text: Redakce

27. 02. 2013