Editorial ze dne 26.6.2006

Editorial ze dne 23.6.2006

Jsme na rozcestí, píše pan náměstek Prouza, a dodává: "Finanční poradenství a prodej finančních produktů prostřednictvím externích sítí je stále lukrativnějším byznysem." Pan náměstek se nemýlí...

Editorial ze dne 22.6.2006

Nedávno jsem v průběhu setkání se zájemci o členství v AFIZ odpovídala na různé dotazy týkající se činnosti AFIZ pro individuální členy. Diskuse o existenci či neexistenci fyzických osob jako členů asociace se na půdě AFIZ vedou neustále. Názory se různí a v průběhu vývoje AFIZ se i mění...

Editorial ze dne 20.6.2006

V listopadu 2005 jsem se dopustil něčeho, co normálně nedělám a ani v budoucnu dělat nehodlám - nabídl jsem prognózu trhů. Zájemcům o dluhopisový fond jsem doporučil něco, co nedávalo posledních 20 let žádný smysl...

Editorial ze dne 21.6.2006

Fascinují mě diskuze na téma "poradce vs. prodejce". Někteří úředníci, kteří v životě nejednali s klientem, tvrdí, že pokud berete provizi za zprostředkování, nejste poradce, ale prodejce...

Editorial ze dne 19.6.2006

Uplynulý rok byl ve znamení diskusí o ochraně spotřebitele na finančním trhu. Podle některých šlo o čistě politické téma, podle jiných ani předkládané návrhy neřešily dlouho zanedbávaný problém...

Editorial ze dne 16.6.2006

Na trhy se včera vrátila dobrá nálada. Zatraceně dobrá. Praha hlásí historický rekord, globální trhy zaznamenaly největší nárůsty od roku 2003. Finanční poradci a jejich klienti si oddechli. Měsíční nejistota jim dala užitečnou lekci...

Editorial ze dne 15.6.2006

Prý vypadám spokojeně. Češi jsou značně opoždění. První žena českých financí mluví bez rozpaků o nákladech, zástupci světové banky jsou poněkud mimo. Finanční poradenství bude regulováno do roka a do dne a některým poradcům něco chybí…

Editorial ze dne 14.6.2006

Zúčastnila jsem se jednání rozpočtového výboru o složení výboru pro finanční trh. Očekávala jsem, že hlasování bude velmi formální záležitost. Dlouho před samotným hlasováním se i v médiích hovořilo o jasných kandidátech...

Editorial ze dne 27.5.2006

Jedna slovenská pojišťovna přišla s reklamou, v níž se staří lidé pohybují kuriózním způsobem - jejich dospělé děti je všude tahají na zádech. Člověk by řekl, že vtipný nápad na propagaci důchodového pojištění klienti ocení. Efekt byl ale přesně opačný. ..

Kam investovat?




Nejnovější komentáře