Editorial ze dne 24.1.2006

Editorial ze dne 24.1.2006

perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex

Editorial ze dne 24.1.2006

perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex

Editorial ze dne 24.1.2006

perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex

Editorial ze dne 24.1.2006

perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex

Editorial ze dne 24.1.2006

perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex

Editorial ze dne 24.1.2006

perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex perex

test článku

perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2 perex2

Editorial ze dne 18.5.2006

Jedna slovenská pojišťovna přišla s reklamou, v níž se staří lidé pohybují kuriózním způsobem - jejich dospělé děti je všude tahají na zádech. Člověk by řekl, že vtipný nápad na propagaci důchodového pojištění klienti ocení. Efekt byl ale přesně opačný.

Editorial ze dne 15.5.2006

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit. Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit. Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit. Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit. Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit.

Kam investovat?




Nejnovější komentáře
  • #amělapravdu: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    Ano, svítí tam 1070. Na začátku října jich tam bude polovina. https://apl.cnb.cz/apljerrsdad/JERRS.WEB10.VIZITKA?p_lang=cz&p_SEQ_ID=9617922&p_VER_ID=1011&p_DATUM=26.08.2019&p_ROL_KOD=

  • #vsehodocasu: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    Tak ten odchod "neurčitého počtu" poradců z FCTR se dá během pár dní (týdnů) postupně ověřovat v registrech ČNB, že? To pak může centrála i tiskové oddělení FCTR psát co chce, fakta budou fakta. Nikdy bych nevěřil, že se po tolika letech ve FCTR dožiju rozpadu této ...

  • Miloš: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    Stuchlík byl vždy podrazák a krysa. Jediný, kdo to zřejmě až do teď neviděl a vždy se ho zastával byl Nejedlý. Zemští ho respektovali, ale neměli rádi. Často mlžil, neříkal pravdu a kvůli zisku nerespektoval základní hodnoty a vztahy. Strnadovou vyhodil, protože měla se ...

  • #amělapravdu: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    Jen vydržte, než to centrála zpracuje. Chvíli to teď budou popírat, že se nic neděje, že je to fáma. Jenže komentář p. Informovaného má blíže k realitě, než zde většina diskutujících tuší

  • William H. McRaven: Patrik Malár: Ve Fincentru zůstanu. Je to srdcová záležitost

    „Pokud chceš změnit svět, začni s tím, že si usteleš. Když si usteleš každé ráno, splníš tím první úkol dne, to tě popožene a uděláš další a další a další a na konci dne se ten jeden dokončený úkol promění v několik. Ustlání postele také připomene to, že i ...