CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

26. 07. 2016

0 komentářů

Lukáš Cankař ředitelem marketingu a retailového prodeje

 


 

Lukáš Cankař nastoupil do Volkswagen Financial Services (tehdy ŠkoFINu) hned po zakončení studia na VŠE. Během jedenácti let vystřídal v rámci společnosti několik kvalifikovaných pozic. Začínal na pozici obchodního analytika, posléze byl jako brand manager postupně odpovědný za spolupráci s koncernovými značkami Audi, SEAT a Volkswagen osobní i užitkové vozy. Od roku 2012 vedl tým zahrnující produktový management, Marketing & Brand Management.

Lukáš Cankař byl v průběhu léta jmenován ředitelem marketingu a  retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services. Zodpovědnost za retailové oddělení přebírá po Petru Abrahámkovi, který se rozhodl odejít ze společnosti.

Věřím, že jmenování Lukáše Cankaře do vedení retailového prodeje je tím správným krokem k efektivnějšímu řízení firmy a  prohloubení spolupráce jak interně, tak vůči našim partnerům – značkám ŠKODA, Volkswagen osobní a užitkové vozy, Audi, SEAT – a jejich autorizovaným prodejcům. Cílem je poskytování ještě kvalitnějších produktů a služeb komplexně zajišťujících mobilitu našim zákazníkům,“ říká Joachim Ewald, jednatel Volkswagen Financial Services.

Lukáš Cankař hovoří anglicky a německy. Mezi jeho koníčky patří sport, literatura, design, architektura, filmy, hudba a fotografování. Svůj volný čas nejraději tráví s rodinou.

Tisková zpráva Volkswagen Financial Services

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019

Spořicí účty – dobrý marketingový nástroj

Spořicí účet se považuje za jeden z nejbezpečnější produktů, u nějž můžeme očekávat alespoň nějaký výnos. Pro mnohé banky je spořicí účet zajímavým marketingovým nástrojem, který má za úlohu přilákat potenciální klienty. Pro klienty jde pak spíše o nejlepší ze špatných možností, než o způsob, jak uchovat hodnotu peněz.

Text: Daniel Kuchta

18. 04. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *