Neděle 28. února. Svátek má Lumír.

Po kom touží v call centrech? Chce to titul a myslet

Investice 17.12.2013 | 15:00 0 Komentářů

Praha – Uchazeče o jednu z nejméně oblíbených prací v Česku sice nikdo nebude při pohovoru zkoušet z odborných znalostí, vysokoškolský diplom ale není na škodu. Shodují se na tom zástupci call center v České republice.
I když ani v jedné z oslovených firem „natvrdo“ neřeknou, že by vyloženě stáli o operátory s univerzitou, považují to za přednost.
Co mají vysokoškoláci oproti ostatním uchazečům navíc? „Mozek, slovní zásobu, velmi dobré vyjadřovací schopnosti,“ myslí si jednatel společnosti Proficall Jaroslav Horák. Vysokoškolsky vzdělaní lidé mají podle něj pro práci operátora vyšší předpoklady.
„Lépe pracují s informacemi, rychleji se adaptují na nové požadavky. O práci více přemýšlejí,“ říká také obchodní ředitel Meritum Direct Marketing David Jirsa.
Pokud jde ale o prodeje, tak si vedou podobně jako ostatní. „Obchodníka nebo prodejce z vás vysoká škola neudělá,“ myslí si Jirsa.
Ještě…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.