Středa 28. října. Je Státní Svátek

Zneužití olympiády? Firmy mají problém i po Vancouveru

Investice 08.05.2010 | 18:14 0 Komentářů

Čtyři firmy prý neoprávněně použily olympijské symboly v reklamě. Pokračují i tři spory kvůli Turínu 2006

Praha – Také po letošní zimní olympiádě má několik českých firem problémy kvůli neoprávněnému použití olympijské symboliky.
Podle zjištění online deníku Aktuálně.cz jde o internetový obchod Alza.cz, sázkovou kancelář Synot Tip, agenturu Lesensky.cz a – stejně jako před čtyřmi lety – řetězec Electroworld.
„Většinu případů řešíme mimosoudní cestou, k soudnímu sporu přistupujeme až v krajním případě,“ říká Richard Adamec, mediální zástupce Českého olympijského výboru.
Jen pro partnery
Podle společnosti Česká olympijská, která je marketingovou agenturou olympijského výboru, se zřejmě nejvážnějšího porušení ochrany symboliky během her ve Vancouveru dopustil internetový obchod Alza.cz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.