Na významu dále nabírá ve srovnání se spořícími a investičními produkty segment rizikového životního a neživotního pojištění. „Investice z minulých let, především do neživotního pojištění, jsme úspěšně transformovali v zisk. Nejen že jsme v neživotním pojištění zaznamenali meziroční nárůst předepsaného pojistného o 12 %, ale navíc se nám podařilo poprvé od založení neživotní pojišťovny dosáhnout zisku,“ říká Sébastien Guidoni, finanční ředitel finanční skupiny AXA pro ČR a SR.
„V roce 2015 jsme potvrdili, že naše dlouhodobá strategie zaměření především na krytí rizik v životním a neživotním pojištění, se vyplácí. Je to cesta, jak za současných tržních podmínek, kdy mají úrokové sazby zásadní dopad na spořicí a investiční produkty, přinášet hodnotu našim klientům i akcionářům. Neméně důležité je také zvyšování produktivity, což nám umožňuje modernizace a digitalizace našich interních procesů nejen v distribuci. Nový obchodní model společně s růstem efektivity umožnili skupině AXA v Čechách a na Slovensku dosáhnout velmi dobrého hospodářského výsledku 400 milionů korun,“ říká Martin Vogl, generální ředitel finanční skupiny AXA pro ČR a SR.
Zdroj : Tisková zpráva AXA