Více čtěte v článku „Závažné chyby v predajnej komunikácii“ na serveru Investujeme.sk.
Více čtěte v článku „Závažné chyby v predajnej komunikácii“ na serveru Investujeme.sk.
Zdroj a více informací: CII750.cz
Související články
Banky využívají u velkých obchodů odborníky na „odhalování lží“. Běžný klient se ale s jejich prací nepotká. V čem tato práce spočívá? A rozšíří se „detektor lži“ do každé banky? Odpovídá Martin Cibulka, odborník na „odhalování lží“ a člen týmu vyvíjející „křeslo pravdy“.
Text: Petr Zámečník
11. 09. 2018
Lidé v České republice nerozumí financím. A co hůř. Nerozumí ani finančním poradcům, s nimiž své finance řeší. Co s tím?
Text: Petr Zámečník
03. 04. 2017
I mezi manažery platí, že pracovat se zpětnou vazbou dokáže jeden z deseti. Je vnímána jako kritika a lidé si ji berou příliš osobně. Pozor si musíme dávat ve způsobu jejího vyjádření a vyvarovat se příliš osobních slov.
Text: Olga Medlíková
21. 07. 2015
Diskuze k článku
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.