Sobota 12. června. Svátek má Antonie.

Z bank komunikuje nejlépe přes e-mail ING, telefonem RBST

Banky 10.07.2013 | 11:43 0 Komentářů

Nejlépe z tuzemských bank s klienty komunikuje pomocí e-mailu ING Bank, prostřednictvím telefonu pak Raiffeisenbank im Stiftland. Vyplývá to z průzkumu rychlosti i kvality e-mailové a telefonické komunikace bank, kterou zveřejnila agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2013.

Banka, která rychle reaguje na email, zase pokulhává při podávání informací přes telefon. Funguje to i naopak. Například Wüstenrot hypoteční skončila s rychlostí elektronické odpovědi za jednu hodinu a jedenáct minut na třetím místě, v celkovém hodnocení se umístila na druhé pozici. V případě infolinek se ale objevuje spíš ne chvostu žebříčku.

ING Bank zae rychle a kvalitně reagovala na elektronické dotazy, přes telefon se jí příliš nedařilo. Přesně opačně je tomu u Raffeisenbank im Stiftland, která sice vyhrála na poli infolinek, v e-mailové komunikaci však skončila v obou hodnocených kritériích na posledním místě. Raiffeisenbank im Stiftland je česká pobočka zahraniční banky RB im Stiftland, s Raiffeisenbank nemá nic společného.

V meziročním srovnání rychlosti, banky snižují průměrnou dobu přijetí hovoru. „Komunikace jako součást zákaznické zkušenosti zůstává jedním z klíčových témat pro všechny banky. Nepřekvapí proto, že proti předchozím letům došlo v této oblasti ke zlepšení,“ uvedl poradce odpovědný za služby pro bankovnictví KPMG ČR Zdeněk Tůma.

Zdroj: ČTK

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.