Brno – Propad zájmu? Pokles poptávky? Opatrnější přístup zájemců? Sousloví, která jsou v mnoha odvětvích s pokračující recesí na každodenním pořádku, rozhodně neplatí pro obchodování s internetovými doménami a tvorbu webových prezentací.
„S nástupem hospodářské krize si řada firem uvědomila, že klasické marketingové nástroje už nemusí být tak docela efektivní. Že je především zapotřebí být vidět na internetu, což je oblast, v níž mnozí trochu zaspali,“ konstatoval Jan Starčevič, předseda České asociace držitelů domén.
Jeho slova potvrzují i statistiky. Zatímco v roce 2007 přibylo ve světě internetu 90 tisíc nových domén s koncovkou cz, vloni to bylo přes 130 tisíc. A za prvních pět měsíců letošního roku přibylo už přes 60 tisíc nových domén s českou koncovkou.
Vymyslet jméno není snadné
Nejde však jen o to, vlastní doménu mít. Její název musí být vymyšlený chytře.