Neděle 19. září. Svátek má Zita.

Volksbank CZ má nového specialistu na marketingový výzkum

V listopadu do Volksbank CZ nastoupil do oddělení marketingu a komunikace Michal Pitucha. Michal Pitucha bude zodpovědný za oblast consumer insight, realizaci výzkumů, řízení vztahů se zákazníkem a orientaci na konkurenci.

Do Volksbank CZ nastupuji se zkušeností z pojišťovacího sektoru. Mým úkolem bude správně identifikovat potřeby zákazníků Volksbank a podílet se na přípravě řešení, která povedou ke zvýšení klientské spokojenosti a věrnosti,“ komentuje svůj vstup do Volksbank Michal Pitucha, nový specialista průzkumu trhu.

Michal Pitucha (29 let) přichází do Volksbank CZ z pojišťovny Generali, kde byl od roku 2009 zodpovědný za kvalitativní a kvantitativní průzkum trhu, mystery shopping a měření zákaznické zkušenosti. Svou kariéru odstartoval v roce 2001 u Českého Telecomu (dnes Telefónica O2), kde, mimo jiné, působil v pozici Customer Experience Specialist.

Zdroj: Tisková zprávaVolksbank CZ

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.