Neděle 28. února. Svátek má Lumír.

Ve sporu o poplatek se banky chovají trapně, říká Toman

Investice 13.08.2013 | 07:20 0 Komentářů

Praha – Místo věcných argumentů dělají banky naschvály. Po klientech, kteří žádají o vrácení sporného poplatku za „vedení úvěrového účtu“, například chtějí důkaz, že jej skutečně platili. Přitom jsou to banky, kdo si je automaticky strhává.
I to je podle advokáta Petra Tomana důvodem, proč zatím v sérii sporů o vrácení poplatku nepadl žádný definitivní rozsudek týkající se některého z klientů zastupovaných zdaleka nejmasovější iniciativou PoplatkyZpět.cz, jejíž tváří je právě Toman.
Klienti zastupovaní jinými advokáty v dubnu sice vyhráli první přímý spor o poplatek, ale následující dva prohráli. Prozatím remízou pak skončily spory u Finančního arbitra ČR – první klient uspěl, další nikoliv.
„Lidé by měli právě nyní sledovat chování své banky v tomto sporu a podle toho se v budoucnu rozhodovat, zda u ní zůstanou, nebo si najdou jinou, která se chová ke klientům vstřícněji,“ říká…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.