Středa 24. února. Svátek má Matěj.

V soutěži o nejlepší finanční reklamu zabodovala Česká spořitelna a Home Credit

Banky Luboš Svačina 30.03.2009 | 12:15 0 Komentářů

Vítězem čtenářské části soutěže Nejlepší finanční reklama roku 2008 vyhrál spot České spořitelny. Odborníky zaujala reklama společnosti Home Credit.

Pořadatelem soutěže o Nejlepší finanční reklamu roku je server Měšec.cz. Letošní ročník byl již sedmým v řadě. O přízeň veřejnosti a odborné poroty bojovalo letos 26 reklamních spotů finančních institucí vysílaných v loňském roce v některé z českých televizí.

"Z výsledků soutěže je patrná tendence využívat ve finančních reklamách mikro příběhy, nejlépe s vtipnou pointou. Nicméně vtip není jediným způsobem, jak zaujmout – vždy je totiž tím nejdůležitějším aspektem úspěšné reklamy jednoduchost a srozumitelnost sdělení, které chce instituce svému klientovi předat," upřesňuje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz.

Nejoblíbenější finanční reklamy roku 2008

Hlasování veřejnosti (podle pořadí)
1. Česká spořitelna
2. Home Credit
3. UNIQA pojišťovna
4. Česká pojišťovna
5. Raiffeisenbank

Hlasování odborné poroty (podle pořadí)
1. Home Credit
2. Česká pojištovna
3. – 5. Česká spořitelna
3. – 5. GE Money Bank
3. – 5. Komerční banka

Zdroj: Měšec.cz

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.