Sobota 20. července. Svátek má Ilja.

V ČR je s s bankou spokojeno méně klientů než loni

Banky 22.05.2013 | 11:49 0 Komentářů

V Česku je se svou bankou spokojeno 74 procent zákazníků, což je proti loňsku pokles o 0,7 procentního bodu. V celém světě přitom index spokojenosti stoupl na 73,5 z předchozích 72,1 procenta. Vyplývá to ze Zprávy o retailovém bankovnictví společnosti Capgemini a asociace Efma. Ta vznikla na základě průzkumu a tzv. Indexu zákaznické zkušenosti mezi více než 18 000 bankovními zákazníky ve 35 zemích.

Ukázalo se, že kvalita služeb je jediný nejdůležitější faktor, který vede zákazníky ke změně banky ve většině regionů s výjimkou Severní Ameriky, kde jsou nejdůležitější poplatky a kvalita služeb následuje v těsném závěsu za nimi,“ uvádí studie. V USA a Kanadě je přitom spokojenost zákazníků s bankou nejvyšší, naopak nejnižší je v Japonsku a Hong Kongu.

Zdroj: ČTK

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.