Nový úsek banky bude v první fázi poskytovat služby těm klientům HSBC, kteří rozhodli využít služeb České spořitelny, později služby nabídne i širšímu okruhu klientů. V gesci nového úseku je také správa samostatné pobočkové sítě vyhrazené speciálně pro tuto klientelu. V současné době jde o tři pobočky, které otevřely na začátku dubna – dvě pobočky v Praze a jedna v Brně.
„Na nové pozici bych chtěl navázat na své předchozí zkušenosti s vedením vyššího segmentu klientů. Byl bych rád, pokud by se mi podařilo přinést nový rozměr do obsluhy této klientely, “ uvedl Jiří Zelinka, ředitel úseku Premium centrum České spořitelny. „V oblasti afluentních klientů se chceme více profilovat, a z toho důvodu nyní testujeme nový model obsluhy těchto klientů,“ dodal Jiří Zelinka.
Zdroj: Tisková zpráva České spořitelny