Pondělí 08. března. Svátek má Gabriela.

UNIQA nabízí zdravotní asistenci

UNIQA pojišťovna přichází s uceleným programem zdravotní asistence pro občany ČR pod názvem MedUNIQA.

Tento nový produkt by měl zjednodušit přístup k čerpání zdravotní péče. Přesto, že je drtivá většina lidí u nás spokojená s úrovní zdravotní péče, nelíbí se jim organizace a nedostatečná komunikace ze strany zdravotního personálu. Problémem je také vysoké využívání lékařské péče připadajícím na jednoho obyvatele. Lidé tak musí akceptovat nevhodné termíny, dlouhé čekací doby apod.

MedUNIQA poskytne klientovi možnost dohodnout si v call centru pojišťovny dohodnout návštěvu u specializovaného doktora ve smluvním zdravotnickém zařízení v čase, který mu vyhovuje. K dispozici je také možnost konzultace otázek spojených se zdravím a organizací zdravotnictví na telefonu a expertní lékařské analýzy stávající diagnózy klienta.

UNIQA pojišťovna se dohodla se smluvními zdravotnickými zařízeními rozmístěnými po celé ČR, která jsou ochotna garantovat splnění standardů MedUNIQA:

– první vyšetření klienta u specialisty nejpozději do 5 dnů ode dne, kdy byl požadavek přijat call centrem UNIQA,

– prodlouženou pracovní dobu zařízení ve všední den zpravidla do 18 hodin,

– přijetí objednaného pacienta nejpozději do 30 minut v ordinaci,

– asistenci centrální recepce, která dbá na zajištění návaznosti péče a jako zdroj informací,

– pohodlí a zajištěný pitný režim pro příchozí klienty.

Zdroj: UNIQA pojišťovna

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.