CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

27. 01. 2010

7 komentářů

Test MF Dnes potvrdil, že nejkvalitnější poradenské služby poskytuje AWD

 


 

MF DNES otestoval ve svém mimořádném testu 6 poradenských společností. AWD Česká republika v něm získala nejlepší hodnocení. Redaktoři ocenili například vysvětlení finančního plánu, dobré rozložení investic, ale také rychlost odezvy, luxusní prostory pro jednání nebo přístup privátní poradkyně AWD Česká republika.

AWD Česká republika vyhrála i v prvním a nejrozsáhlejším testu, který v roce 2008 pro časopis Osobní finance připravila společnost Ipsos Tambor, jeden z největších expertů v oblasti výzkumu a tzv. mystery shoppingu. AWD Česká republika tehdy porazila v nezávislém hodnocení nejen poradenské společnosti, ale hlavně zvítězila i v porovnání se známými bankovními institucemi, jako jsou Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, UniCredit Bank a Citibank.

Michal Pyšík , generální ředitel AWD Česká republika, k testu MF DNES uvedl:  

„AWD Česká republika přinesla v roce 2005, kdy přišla na český trh, zcela novou úroveň kvality finančního poradenství a podařilo se jí zásadním způsobem zkultivovat český trh. Přístup AWD Česká republika oceňují v testech nejen přední česká média, ale také naše privátní klientela a to tím, že využívá čím dál více naše služby na úkor služeb privátních bank.“

Loading

Vstoupit do diskuze 7 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Privátní penzijní připojištění pod palbou kritiky

Lidé v Německu by si měli, dokonce musí privátně spořit na důchod. Je ovšem sporné, zda se jim vyplatí uzavírat Riester-smlouvu. Vláda slibuje větší transparentnost v množství nabídek. Odborníci se dohadují o smyslu soukromého připojištění. Sama transparentnost to ovšem nezachrání.

Text: Redakce

02. 10. 2012


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Jolana Pyšíková

    27 ledna, 2010

    AWD mohlo vyhrát jen proto, že v testu nebylo hodnoceno Fincentrum. Všichni v oboru dobře ví o nadstandardním vztahu Fincentrum-Stuchlík-MAFRA-MF DNES. Test je výsledek dohody AWD-Fincentrum. Vše se dá koupit 🙂

    Odpovědět

  • Radek

    27 ledna, 2010

    Proč by se podle vás mělo Fincentrum dohodnout s AWD? Uniká mi, co by z toho F mělo…

    Odpovědět

  • insider

    27 ledna, 2010

    tato tisková zpráva je vrchol zoufalosti. MFD žádného vítěze nevyhlásila.AWD se za vítěze prohlásilo samo. To je hodně trapné.

    Odpovědět

  • MHMO

    27 ledna, 2010

    Už to v tom AWD nehulte pane Pyšíku. Když si přečtu článek, na který se odkazujete, tak tam není jediné slovo o nějakém vítězství nebo kvalitě poradenství AWD. Jediné co autorka uvedla, že si, vzhledem k tomu, že poradkyně také byla žena, sedly lidsky….. Takto uplést z ho..a bič, to musíte mít opravdu kvalitní matroš… 🙂

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    27 ledna, 2010

    To,co předvádí Pyšík,je dost silná káva.Jestli podle něj AWD touhle prací dokázalo,že je nejlepší,tak to nevím s kým se srovnával.O kvalitě doporučení nemůže být řeč.Obyčejný prodej.Hlavně,že je tam na 1200 jedna superměna,že?

    Pyšík tu dává nějaké echo o VIP klientele,ale o klientku s příjmem 18 tisíc bojují i s konkurencí.Aby ne.Doporučené produkty by na ní dokázaly udělat provizní obrat násobky jejího čistého příjmu.Otázka zní:Za jak dlouho se klientce vyplatí i finančně a nejen lidsky spolupráce s takovým poradcem?

    Marketing,který používá zejména AWD.Na luxusní prostředí dají lidé,kteří jsou finančně negramotní.Je jim příjemné být v pěkných kancelářích,protože na to nejsou zvyklí.Ale hlavně,nikdy si nepoloží otázku,kdo ty kanceláře ve skutečnosti platí.Naproti tomu bohatý člověk nebo vzdělaný toho schopen je.Klienti AWD jsou primárně první skupinou.Firma ale vytváří dojem,že je to ta druhá.Je to uměle vytvořený tlak exkluzivity,který dává méně majetnému klientovi dojem,že se dostal do společnosti lidí,která má společensky vyšší status.To je to,co se skrývá za těmihle pro nás hloupými řečmi a drahými kancelářemi.Na druhou stranu od AWD je to velmi chytré,dost to musí zvyšovat efektivitu výtěžnosti provizí na klienta.

    Odpovědět

  • Redakce příloh MF DNES

    28 ledna, 2010

    Společnost AWD mylně interpretovala fakt, že hodnocené společnosti byly seřazeny podle abecedy. „Vítězství“ AWD je tak pouze výsledkem jejího názvu. Stejně tak by někdo mohl tvrdit, že ZFP skončila poslední.

    Jolana Nováková, MF DNES

    Odpovědět

  • AWD

    28 ledna, 2010

    Nejlepčí a nejlepčí a né že ne!
    Jen pomluvy a závist konkurence mylně interpretuje, AWD je exkluzivní!!!!
    😉

    Odpovědět