Brno – Obchodní řetězec Tesco získal v Česku netradiční exkluzivitu a výhodu v předvánočním lákání zákazníků.
Jenom v Tescu totiž bude první týden po vydání podle informací deníku Aktuálně.cz k dostání nové album skupiny Kabát.
Skupina vydává album po čtyřech letech a z obchodního hlediska je to pro řetězec sázka na jistotu. Kabát totiž prodává desetitisíce CD. Předchozího alba Corrida prodal Kabát v prvním týdnu 45 tisíc nosičů, což je skoro polovina všech CD, které skupina s albem Corrida prodala.
Dvě silné značky
„Je to spojení dvou silných značek. Tesco určitě nabídne exkluzivní podmínky a prodej CD jenom v obchodním řetězci může přitáhnout další nakupující, kteří v obchodech utratí i další peníze na předvánočních nákupech,“ řekl ekonom Milan Tichý ze společnosti Ametyst.