CZK/€ 25.230 -0,02%

CZK/$ 23.714 +0,00%

CZK/£ 29.540 +0,02%

CZK/CHF 26.023 +0,17%

15. 08. 2010

0 komentářů

Subaru Legacy Kombi: Ze sportovce cestovatelem

 


 

Nikdo nemůže šéfy značky Subaru podezřívat z toho, že by se nějak přehnaně podbízeli všeobecnému vkusu. Stačí se podívat například na vzhled karosérií jejich modelů či na zarputilost, s jakou se drží permanentního pohonu všech kol. Přesto i oni kompromisy dělat musí. Ten první je všeobecně známý – zavedení dieselového motoru do své nabídky. Není to sice motor ledajaký – jde o první dieselový boxer, který kromě Subaru nikdo jiný neumí, ale přece jen je to diesel.
Druhý kompromis vyplynul  z týdenního testu kombi verze Subaru Legacy poháněného dieselovým motorem. Samotný agregát přitom výslednou známku v testu nijak nesnižuje. Je příjemně kultivovaný a jakmile se zahřeje, vyluzuje i vcelku sympatický zvuk.
Tím, co ale zatvrzelé příznivce sportovní jízdy, kterých je stále mezi vlastníky vozů této značky přece jen větší procento než u majitelů vozů drtivé většiny jiných značek překvapí, je ale komfortní nastavení podvozku. Ne, že by se se současným legacy nedaly zatáčky projíždět velmi slušnou rychlostí, o tom žádná, ale jistá houpavost a náklony karosérie od opravdu razantní sportovní jízdy odrazují.
Zákazníci to tak chtějí
Samozřejmě, je nám jasné, proč to tak je. Subaru své vozy prodává také jinde než v Evropě a jiným zákazníkům než jsou ti, kteří jsou fandy rallye, ale ve srovnání s předcházejícími generacemi je to rozdíl. A tak se vinou kompromisu zrodilo auto, které je skvělé na dálnice, rychlostní silnice a kvalitní silnice první třídy. Na řádění na okreskách si musíte koupit něco jiného. Jako třeba imprezu WRX STi.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *