CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

21. 06. 2009

102 komentářů

Stanislav Dostál ochází z OVB

 


 

Dnes dopoledne jsem odnesl svoji výpověď na Baarovu do Servisního centra. Jsem tvrdý chlap, ale stejně se mně v očích udělalo vlhko. Odcházím z firmy, která mně toho velmi mnoho dala a hodně věcem mě naučila. Vím, že za úspěch, který jsem si v posledních letech užíval, vděčím nejen sobě a svým lidem. Vděčím za něj i samotné myšlence OVB a těm, kteří mě k ní přivedli. Jistě zde nemusím právě Vám, zdůrazňovat tvrdost mojí práce a oběti, které musíme odvádět! Přesto odcházím těsně před vrcholem. Zemským ředitelem v OVB nebudu. Už to nejde jinak!    Ptáte se “ Proč „?

V poslední době mám pocit, že jsem v jiné OVB, než do které jsem přišel, v jiné OVB, než byla před dvěma nebo třemi lety. Za Gramlicha, a možná ještě i za Gardavského to taky vždycky nebylo ono, spousta věcí nefungovala tak jak by měla. Ale zlepšovalo se to, a člověk mohl svým lidem na konkrétních případech ukázat posun dopředu – navíc oba měli snahu „nám dělnému lidu POMÁHAT „. Gramlich byl noblesní člověk, nemuseli jsme se za něj u partnerů stydět, navíc si uvědomoval hodnotu „každého člověka“ a nikoho nepřehlížel – či neurážel! Gardavský makal a určitě neuměl „malou domů“. Dneska se už nějaký čas posunujeme jenom dozadu. Partneři z nás mají jenom srandu, vedení Servisního centra si udělalo na finančním trhu takové renomé, že nás jenom tiše všichni trpí, ale nesnášejí. Každý Vám se smíchem vykládá story o opileckých blábolech „Velkého šéfa“ a o jeho super arogantním chování. V práci Servisního centra jsou pořád nějaké problémy a moji lidé už nevěří, že jsou provize vypláceny správně. Já už vlastně taky ne! (zeptejte se sami na společnostech – jak dostanou 5x fakturu za jeden měsíc a nikdy není částka správně! Jak by to taky mohlo fungovat, když od zaměstnanců SC slyšíte, že jedno chaotické rozhodnutí stíhá druhé a kdo se ozve, jde na dlažbu. Pokusil jsem se spočítat kolik lidí z SC za poslední rok a půl raději odešlo nebo bylo odejito. Vzdal jsem to. Musí se na to jít obráceně. Počítejte kolik lidí zůstalo. Stačí Vám dvě ruce. Kde všichni jsou? Copak byli tak špatní? (Charlotta Doubková, Jarmila Koudelová, Libor Polanský???

Já si představuji práci Servisního centra jinak. Má důstojně reprezentovat před veřejností a finančními partnery firmu, pro kterou tvrdě pracují moji lidé a já. Přesně a rychle zapracovat se smlouvami směrem k partnerům a zpět provize, podporovat naši práci ve všech oblastech a hlavně „být tu pro nás“, a ne jakkoli jinak! Transparentně a jasně nám dokazovat co a jak přesně pro nás udělali (hmatatelně), a ruku v ruce spolu s našimi SLD a LD nás provádět se vztyčenými hlavami stále zdokonalujícím se finančním trhem. Na první místo ČR! Dal jsem si tu práci a spočítal jsem si kolik peněz přineslo ředitelství Dostál Servisnímu centru v roce 2008. Je to skoro patnáct milionů korun. Copak je to tak málo? Kde je za to ten tým analytiků co zpracovává „porovnání“ produktů? Už osm let o tom vykládám nováčkům na Infu 1! Jak je to s vychvalovaným CFC, které bylo teď s okamžitou platností ukončeno a už v této podobě nebude pokračovat? Co asi svým lidem mám říct? Že se experiment pod vedením paní Uzlové nepodařil?

Vždycky jsem byl hrdý na to, že pracuji pro nejlepší firmu na trhu. Nováčci to ode mě slyšeli pořád!!! Každý kdo umí trochu počítat jednotky vidí, že meziročně už dva roky stagnujeme anebo jdeme dolů. Žádné přepočítávání jednotek to nezachrání. Místo konkrétních opatření na změnu jsem slyšel jenom řeči na téma „Štiplístkové“ co nic neumí! Mimochodem, tihle štiplístkové píší měsíčně o 100 000 jednotek víc než my, a jejich software, rychlost zpracování a centrálu jim budeme závidět ještě za 10 let!!  Panu Uzloví to možná nevadí, chce přece jít za tři roky do důchodu! Myslím, že si všichni upřímně na jeho slova vzpomínáme. Mně to vadí a do důchodu nechci.

Proto jsem dal výpověď.

REKLAMA

Toto vše Vám píši proto, že se patrně již pracovně setkávat nebudeme a také proto, že očekávám v diskusi na téma „odchod Stanislava Dostála“ ze strany vedení OVB mnoho nepravd. Myslím ale, že všichni máte skvělý a bystrý svůj mozek.

Přeji Vám mnoho úspěchů při naší nelehké poradenské práci a doufám někdy v budoucnu v příjemné setkání.

S pozdravem

Stanislav Dostál

Loading

Vstoupit do diskuze 102 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: ...... Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Ondřej Záruba

    21 června, 2009

    Nestává se každý den,že by odcházel regionalní.Jsem zvědavý,co se z toho ještě vyklube.

    Odpovědět

  • OVB insider

    21 června, 2009

    Doplnění: Standa Dostál byl velmi slušný RD, který by příští rok dosáhl na nejvyšší pozici zemského. Je to férový chlap, který končně řekl naplno vše co ostatní v OVB ví a zatím tiše trpí. Přeju mu hodně štěstí. Děkuju za inspiraci a morální sílu, Stando!!!

    Odpovědět

  • bývalý OVB

    21 června, 2009

    Přestože jsem kdysi pracoval v regionálním ředitelství Standy Dostála, jeho osobně jsem si velmi vážil a důvody mého odchodu před půl rokem v podstatě Standa popsal ve svém prohlášení. Přeju Standovi, aby si pečlivě vybral konkurenjční firmu, ke které ho budou (nebo možná už teď) tvrdě lanaří. Díky Stando!!!

    Odpovědět

  • SD ml

    22 června, 2009

    Díky i Tobě Stando !

    Odpovědět

  • Lamka...

    22 června, 2009

    Asi takhle, nenechte se oklamat, Standa již dávno ví, kam směřují jeho kroky a jeho příští (stávající nové) působiště je již dávno známo…

    Odpovědět

  • oufaubák

    22 června, 2009

    předpokládám spíš do Partners než do Fincentra, ale koneckonců, stejně se to brzy dozvíme:-):-)

    Odpovědět

  • OVB insider

    22 června, 2009

    K Radimovi Lukešovi těžko. Vsadil bych spíš na Fincentrum, ale třeba překvapí :-)))

    Odpovědět

  • ......

    23 června, 2009

    Vždyť ono je to vlastně úplně jedno, kam ten kluk půjde, nicméně nabídku od někoho dostal, jinak si nedokážu vysvětlit proč s 15tis. jednotek měs. končí. Je to zas uměle vyvolaný od konkurence ke které jde, aby poškodili jméno OVB. Protože před problémy se neutíká, ty se řeší. A to ví i pan Dostál. A z jeho pozice se problémy řešit dají..

    Odpovědět

  • like.n0.other

    23 června, 2009

    pokud se problemy resi az prilis dlouho bez vysledku, potom se pred nimi utika 🙂

    Odpovědět

  • Bodo

    23 června, 2009

    Anebo dobře promyšlená akce ve spojení s ostatními řediteli na svrhnutí Uzla. Protože aby odcházel regionální ředitel z důvodu neschopného a arogantního Z A M Ě S T N A N C E, tak to je moc.
    Pokud toto nezlomí Uzlovi vaz, tak už nic.

    Odpovědět

  • ovbák

    23 června, 2009

    Jenže tento zaměstnanec má velkou moc. Jinak Standa logicky odchází za lepším jako řada jiných. Vůbec bych se nedivil, kdyby za chvíli přibylo nějaké LDčko. Jen tak mimochodem, slyšel jsem, že se něco chystá v jednom ředitelství na Plzeňsku.Neví o tom někdo více??

    Odpovědět

  • Lamka...

    23 června, 2009

    Zatím se další odchody neplánují… Pokud tedy alespoň jsem dobře informovaný, resp. ne odchody z vyšších manažerských pozic ve struktuře… Co se týče pana Uzla, myslím, že je toto je důvod k rezignaci, a pokud to neudělá, tak stejně se jeho dny pomalu sčítají…

  • tomáš p.

    23 června, 2009

    Před důchodem určitě rezignovat nebude, ty 3 roky to tam ještě doklepe stůj co stůj. U Frahnerta má plnou podporu a to i Frahnerta juniora.

  • ještě loajální?

    24 června, 2009

    Lamko, jste mimo. Jsem na rozdíl od Vás informovaný. Těžko Vám bude někdo sdělovat, že z Top managmentu bude plánovat odchod, abyste to tady sdělil. Jednoduše,nemáte důvěru. Několik BD je na odchodu, ale musí se chránit. Chápu a držím jim palce. Budou tě Stando následovat, je jedno kde skončí,nejdou za lepším. Jen toho už mají dost, jsou rozčarovaní. Mají dovoleno zastupovat značku, která jim dělá ostudu a smějí za házení klacků pod nohy nechávat centrále 40% provize.Analytický oddělení v nedohlednu! To není to OVB,co poznali. Gramlich byl solidní,lidský, noblesní ředitel, Gardavský, arogantní,neschopný tlučhuba bez zkušenosti práce s klienty. Pohrdal lidma, na to dojel.

  • like.n0.other

    24 června, 2009

    ja se pouze obavam, ze se strhne lavina
    , kterou uz potom nikdo nezastavi…staci aby se pripojilo par vyssich reditelu a je to na spadnuti

  • Zdenek

    24 června, 2009

    Lavina se strhne, vim o nekolika BL a BD, snad i jednom RD. LD spis ne. Nemaji koule jako Radim zalozit firmu a ostatni o ne nestoji. Nejvic manazeru maji rozjednano Partners. Fincentrum taky neprijde skratka. Ostatni nemaji co nabidnout.

  • A.L.

    24 června, 2009

    Do konce roku 100 000 EH.

  • Radim a zakladatel?

    7 července, 2009

    Lukeš nic nezaložil,nemá na to na ani gule ani hlavu – je to jen pingl co se vytáhl v multilevlu na špici – nic víc,nic míň..firmu postavil – koupil hotovou akciovku nostromo „někdo jiný“ a Lukešovi jen nabídly p r o v i z e a poté akcie..
    Nic proti,fandím mu,dosáhl vysoko,ale stále jen a jen v multilevlu..

  • bd

    28 července, 2009

    stejně Vám to vždycky nandáme na poli velikosti, produkce atd. takoví ti, jejichž plat je někde na urovni životního minima, maji potřebu neustále vytvářet drby a fámy. ti uspěšní se smějí a diví, jak někdo může brát vážně tyto diskuze. vážení díky za pobavení..lepší bulvár bych pohledal….píšu z mobilu, omluvte diakritiku a jděte radši něco dělat, ať nám ve výkonech saháte alespoň ke tkaničkám:)

  • Bodo

    26 července, 2009

    Takže jak velkou moc mají tito zaměstnanci? Viz. odvolání Frahnerta? Věřte tomu, že akcionáři nebudou mít zájem na ničem co bude proti byznysu.

  • anonym

    23 června, 2009

    chuť a síla peněž je dost dobrý důvod odchodu…

    Odpovědět

  • achjo

    24 června, 2009

    Nedají. A věřte, že vím o čem píši.

    Odpovědět

  • Partners

    22 června, 2009

    Je to jasné nebo to nechápu?

    http://www.jsmepartners.cz/detail-clanek/poradensky-trh/pochvala-z-necekanych-mist

    Odpovědět

  • Honza

    23 června, 2009

    spíš nechápete, protože jde do Fincentra. V Partners by nikdy nedostal LD a jsou tam příliš tvrdé podmínky pro udržení ve firmě i na pozicích a na to jeho lidé nebyli zvyklí.

    Odpovědět

  • z ovb do ovb

    23 června, 2009

    ..jde práskat investička z modré ovb do zelené ovb .. starýho psa novým kouskům nenaučíš a když tak vidím školení a výplach zelené ovb,má v sobě 80% hnoje z modré ovb..Jestli si ho vezmou do partners,což je možné,protože práskače ižp a pochybné existence jako naposledy přijatý exředitel z Fincentra,tak vezmou i tohodle.. A jestli si docupitá do jiného mlm – Fincentra, tak to už snad nemá cenu ani komentovat ..to si ten jejich plán ižp,pojistka,stavebko a penzijko raději udělám sama..

    Odpovědět

  • :-)

    23 června, 2009

    to si to raději sama udělejte, paní…

    Odpovědět

  • David

    23 června, 2009

    V tom abyste si to udělala sama Vám nikdo nebrání, nedivte se ale potom, že to není úplně ono. 🙂

    Odpovědět

  • panáčku ho.no víš

    15 července, 2009

    ..raději pořádně sama,až do konce, než od nějakého scvrklého smrádka – to platí i financích,hošánci na dvě minuty..

  • like.n0.other

    23 června, 2009

    tak sup, at uz to mate hotove 🙂

    Odpovědět

  • Masturbátor

    26 června, 2009

    A až si to budete dělat sama, myslete na ty IŽP, stavebka a penzijka a třeba Vám při těch provizích a trapných výnosech jednotlivých produktů bude tak krásně po těle, že na sebe to vyvrcholení v podobě krásného promr…ého programu nenechá dlouho čekat!!! :-))))))) A perlička na závěr – představujte si, že vám to sepsal třeba sám Brad Pitt a odpustíte mu i tu nehoráznou provizi… :-)))) A Stanislav Dostál – člověk, kterému bych nevěřil ani nos mezi očima! Je to pěkný lhář, který hraje na tu stranu, ze kterého koukají peníze. Jiný motiv v tom ostatně není. Podíl ve firmě, kam odchází a provize, které mu mají zajistit jeho odchodné do důchodu. Škoda, že to budou jako vždy odmakat jeho lidé…

    Odpovědět

  • Masturbátor

    26 června, 2009

    Sorry – poslední věta – budou MUSET odmakat, jako vždy, odmakat jeho lidé…

  • ex OVB

    28 června, 2009

    ano, jeho lidé budou muset makat – dělají to přeci s ním a pro sebe. nemají snad mozek, aby se svobodně rozhodli jestli s ním chtějí jít i do jiné společnosti? tedy svobodně – ti z jeho firmy co nechtějí odejít dostali „nabídku která se neodmítá“ z OVB – finanční poděkování, a rychlejší povýšení.
    ať se Vám to pane Masturbátore(mimochodem dobrá přezdívka) líbí nebo ne, život je boj. oni makali jak černí i v OVB, a uznání a zaplacení mizivé. hůř už bylo 🙂
    mimochodem další manažeři začínají být nahlodaní i ti největší zastánci OVB, modré mozky v dobrém slova smyslu:-)
    protože pokud jste opravdu MAJITEL FIRMY, tak uděláte i těžké rozhodnutí když víte, že je správné. Pokud se někdo opravdu cítí jako majitel firmy, nemůže zůstat v OVB, protože to není to nejlepší co dnes trh nabízí. Je to pouze jednoduché řešení ze setrvačnosti – a to dnes předvádí LDčka i některá RDčka. Za půl milionu měsíčně budete klidně loutka :-)člověk si zvykne i na smrt.
    Jméno pana Dostála je opravdu na finančním trhu v ČR velmi dobré a z jeho dopisu jsem pochopil, že on se do důchodu nechystá. Takže Vaše dedukce není správná. Ale to že bude chtěný, je jasná věc. Fandím mu !

  • budoucí ex

    30 června, 2009

    Máte pravdu příteli, je nás hodně nahlodanejch, čekáme na vyjádření Uzla, Křena. Křenovi se léta sype SLD a on asi čeká na další, co přijdou po Standovi? Na svý ředitelství kašle dávno, to ví každý. Ano,necítím se jako podnikatel, proto mě čeká rozhodnutí, který považuju v tuhle chvíli kupodivu za lehký. Ano je správný, to vím. Nechci zůstat ve zpomalujícím se vlaku, co brzy vykolejí.

  • SD ml

    6 července, 2009

    🙂 co dodat?

  • Tahle guma je maestro Dostál?

    8 července, 2009

    -projev :…tyto diskuze vždy byly pod mou úroveň, protože toto je úroveň lidí jako jste Vy, pane Hanzle
    Jako bývalý profesionální sportovec bych si to s Vámi vysvětlil jako chlap, na ledě jsme sundali rukavice a po bitce jsme šli na pivo, protože to bylo fair
    jenže Vy jste sráč, a jako takový sedíte nekdě za počítačem a u otevřených stránek s pornem jen tak „mimochodem“ ničíte mojí práci, které dávám 100% posledních 5 let života

    Je mi 24 let, a díky OVB jsem získal mnoho. Jako sportovec a mladý člověk, jsem četl knížky Foglara, a líbila se mi v nich úcta lidí k lidem, a také to, že nečí slovo bylo více než zákon. Díky těmto principům mám dnes úspěch v OVB,mám fungující tým lidí, kteří odchází ze zaměstnání, aby mohli dělat dobrou práci pro své klienty v rámci OVB a na tyhle všechny moje parťáky Vy teď házíte svým pisálkovstvým špatné světlo. Pokud si toto přečte klient, nebo nový spolupracovník, hodně ho to znejistí a rozzlobí a já možná přijdu o talentovaného finančníka. A ty Vaše fráze, že píšete jen o té „špatné“ části OVB…to nikdo neví co znamená a ani Vy nevíte, kdo jsou ti lidé. Proč třeba nenapíšete o mých klientech ? Kterým jsem zařídil hypotéku a oni dnes bydlí v krásném bytě, pozvou mě na kávu a děkují mi za mou práci ? Proč nenapíšete o tom, že v mém týmu si plníme přání – jezdíme super auty,cestujeme v rámci vzdělání, které nám OVB platí, chodíme pěkně oblékaní, makáme na sobě 10hodin denně a věnujeme se i klientům, kteří nic nemají a jsou zadlužení- snažíme se je dlouhodobou prací oddlužit, a za tohle všechno mám od Vás tento článek ?

    Jaká slova myslíte, že mne teď na Vaší adresu napadají ?

    Chtěl bych říct, že OVB určitě dělá také chyby, ostatně při velkém počtu obchodů je větší počet chyb (900tis klientů a z toho 1% chyb je 9000 lidí, kteří nejsou spokojeni?). Jenže ve Vašem podání je vlastně všechno špatně.

    Závěrem dodám velmi podstatné – Vážení co si tento diskuzní „shit“ čtete, pokud se rozhodujete na základě informace z internetu, je to škoda hlavně pro Vás. Tyto diskuze mají destrukční cíl, a proto jsem musel odpovědět. Snad po 3 letech jsem napsal reakci do diskuze…Na internetu je spousta lepších stránek, napište panu Hanzlovi, ať Vám pošle odkaz na své oblíbené pornostránky a alespoň Vám tímto bude prospěšný.

    Velmi se omlouvám všem, které jsem svou lidskou reakcí a svým slovníkem vyvedl z míry. Jsem také jen člověk a mám určité city, a pan Hanzl se do mě tentokrát zle trefil.

    Stanislav Dostál ml., ten co má stovky spokojených klientů a desítky pracovitých lidí v týmu, tel. 725 524 500

    chvilku naivní,chvilku na útěku, kam vítr tam pláštˇ..

    Odpovědět

  • ovbák

    8 července, 2009

    Taky jsem si vzpomněl na ten mail, když Dostálovi odcházeli. Ale říkal jsem si, že to je v mladistvé nerozvážnosti a že ten mladík prozře. Dlouho máte v OVB růžové brýle, než se jedno ráno probudíte a pořádný uragán vám je sejme. Všiml jste si, že to psal syn a ne taťka? Táta asi už věděl, ale nechtěl brát klukovi iluze, věřil do poslední chvíle, že se to změní. Jste rodič?

    Mladej je teď asi dostatečně vyškolenej a sám sobě si dal pěknou ťafku. Určitě mu tahle jeho reakce nedá spát a tušil, že toho kostlivce ve skříni někdo vytáhne. Víte co je v OVB takhle pomýlenejch a jsou na vyšších pozicích? Příště si dá jistojistě bacha. Souhlasím, tehdy to přehnal, ale je poučenej do smrti.

    Odpovědět

  • manažer

    9 července, 2009

    obávám se,že nikdo v OPRAVDU manažerské pozici si nesmí(ani jeho věk ho neomlouvá) dovolit takové jednání – ten slovní průjem a projev arogance a sežraného šalamounova hovna“ svědčí jen o tom, že tihle multilevlový rychlokvašky manažeři s manuálem jak prodávát pár kombíků a produktů a dvěma knížkama jak „jednat“ jsou prostě béčka,nuly co nezaložily firmu,nevytvořili nic,jen opakují 20 stránek wágnerovo manuálu a opakují hodinovou fsa .. v reálným obchodním světě o ničem..

    Odpovědět

  • spokojený ovb

    12 července, 2009

    Ovzduší se pročistilo a jede se dál.. Co znám Dostálovi kluky, tak mají oba dva velmi rádi peníze. Jsem rád,že nebudu muset už koukat na arogantně postpubertální občasne výjevy atd.
    Nespočítali si, že když přijdou o 40 procent struktury při přechodu jinam a tam jim trochu přidají, tak si moc nepolepší. A ted ještě ty problemy s klienty, protože část jistě zustane klienty OVB.
    Co třeba dlouhodobá stabilita společnosti? Podíval bych se na výsledek hospodaření za minulý rok a potom jsem nejistý, protože je můj nový „chlebodárce“ ve ztrátě. A taky se dívám se na dlouhodobe renty, kterých tato firma ještě moc nevyplácí. Vlastně žádnou nevyplácí. Až budu LD, dostojí svým závazkům? V OVB vím, že takových rent jsou desítky let vypláceny desítky a to je fakt. Takže to je třeba důvod, proč já v OVB zůstávám. Určitě to má svoje mouchy, hodně much, ale lepší se to. A proto chci Dostálovi poděkovat, protože je to další krok ve zlepšení OVB.

    Odpovědět

  • nespokojený ovb

    13 července, 2009

    Standa Dostál a spol si polepšili, stačí mi, co mi ukázali a to nejen finančně. OVB nemá žádný pořádný schopný systém, analýzy, školení. To co už má každý. Jejich nové Fincentrum, AWD, Brokers, Partners, VŠICHNI!!!!!!! Všichni kromě OVB které nás po třech letech slibů zklamalo. OVB nen í záruka ničeho, storna si nebrali a teď si berou, provize zadržují nebo vyplácejí pozdě, není spoleh na nic. Pokud se neprobereme zkon číme.

    Odpovědět

  • Bodo

    13 července, 2009

    No, ještě k těm rentám. Samozřejmě že můžu věřit a doufat o vyplacení rent fyzickým osobám (majitelé Fincentra, Partners, AWD …)ale co když se hoši špatně vyspí? Co bude s mojí kariérou? Nedej bože když budu lepší než oni a začnu jim „přerůstat“ přes hlavu?
    Takže tyto firmy můžou být skutečně zajímavé akorát pro „zlatokopy“, kteří momentálně vidí o pár procent větší provizi.

    Odpovědět

  • Tomáš

    13 července, 2009

    Pane Bodo,
    proč házíte do stejného pytle lokální hráče Fincentrum a PFLF
    se společností, která je 3,5x větší než OVB? 🙂

    Taky Vás v OVB tvrdí, že OVB je největší široko daleko? :-))

    Odpovědět

  • awd:) - no to snad ne..

    13 července, 2009

    myslíte snad firmu, která za minulý rok prokázala ztrátu tuším 47% ?

  • finanční krize

    15 července, 2009

    děkuji internetu, že takové to diskuze může vidět také člověk, který sice do finančního kolosu nevidí, ale má o něm své pohnuté intuitivní mínění, které se zde potvrzuje, ne-li prohlubuje… jen tak dál vy penězožrvci, úspěch se vám jiště brzo dostaví. Zdraví děda Dostál

  • AN

    21 července, 2009

    Co je to ztráta 47%? 🙂
    Čeho ztráta? % jsou podíl dvou veličin, které jste měl na mysli? Nebo jste to jen tak plácnul, aby řeč nestála?

    Nebo oba dva máme na mysli výplach pana Fraherta na FKT, kde se hodinu rozplíval? 🙂

    Myslím, že tušíte špatně! 🙂

  • like.n0.other

    21 června, 2009

    o tomto uz se nejakou dobu mluvi. Treba bude odchod takto vysokeho reditele nejakym impulzem k vetsim zmenam, ktere jsou rozhodne potreba

    Odpovědět

  • PF

    21 června, 2009

    Zmeny???? Az umre Frahnert. Zemsti v Cesku o ne ve skutecnosti ani moc nestoji, museli by prestat litat po svete a zacit pracovat.

    Odpovědět

  • like.n0.other

    21 června, 2009

    asi jako dle slov RD Martina Zoubka: „…az budu SLD, rad bych dostal na LD sve nejlepsi lidi (Saic…) a pak planuji rozsahle zmeny…“ – je videt ze to ma kluk spocitany :))

    Odpovědět

  • Petr

    6 července, 2009

    Změny se dějou. Vyhodili bouchače Piheru, na BL se dostal podvodem pseudosmlouvama.Prej to čeká další, nachytali někoho od Podoláka, spolupracovník co mu chtěl pomoct pseudosmlouvama na regionálního ředitele. Nevíte o koho jde?

    Odpovědět

  • Jan

    6 července, 2009

    Piheru mi dávali za vzor, já snad nevěřím vlastním očím??!!??!

    Odpovědět

  • GST

    7 července, 2009

    Psal o tom před měsícem p. Uzel v dopise na portále OVB, čili je to pravda. Píše tam, že další nachytaný půjdou taky. Náhodou p.Uzel se mi líbí,myslí to upřímně a co řekne fakt platí.Já mu věřím. Je rázný a poctivý.Náš vedoucí je v etický komisi a říkal nám na poradě, že ten spolupracovník od p. Podolíka je nějaký Krajíček.Děsně se tomu smál,protože ten Krajíček je s ním v etický komisi.

    Odpovědět

  • lenicka

    11 července, 2009

    no jasne…nejvetsi podvodnici v eticke komisy…no to je fakt narez….!!!!co?jinak Krajicek je peknej smejd jak to vypada a Uzel vzor???mel jsi uraz chlapce?

    Odpovědět

  • exkolega Podoláka

    17 července, 2009

    Krajíček je šmejd to se ví.V etický komisi,cože, to si děláte pr…? V etický komisi AFIZU byl Podolák. Co byste chtěli, Krajíček je od ještě většího šmejda Podoláka. Podolák kam šlápne tam tráva neroste. Vyhodí někdo toho neschopnýho grázla?

    Odpovědět

  • Podolákovec

    18 července, 2009

    Nebuďte vůči Podolákovi nespravedlivý. Je to tvrdý manažér, který má ovšem špičkové výsledky. Je fakt,že nemá slitování s flákači, ale kvůli tomu není potřeba z něj dělat šmejda.

    Odpovědět

  • ex

    20 července, 2009

    Podoláka a vyhodit? Na levárny je v OVB nejlepší! Slyšel jsem, že se někde chlubil, že ho rychlokvašně co nejdřív povýší než mu všichni utečou. Podolák a manažer? Ten je rád, že ukočíruje sám sebe. Kdyby byl manažer, tak by mu tolik lidí nezdrhlo a hned po povýšení na jeho BD mu z 12 lidí 6 neuteklo.Já mezi nima. Byl neschopnej tlučhuba a to mu asi zůstalo.Máte v OVB taky nějaký slušný poradce než intrikány?

    Odpovědět

  • z etické komise

    21 července, 2009

    To je dopis, co se objevil na portále, co nachytali Krajíčka. Tak asi pude podle toho.

    Od Uzla –

    Vážení spolupracovníci.

    Dodržování etických principů pro chování našich spolupracovníků je v naší společností naprostou prioritou a samozřejmostí. Proto mě tím více zaráží, že stejné priority nesdílí celý finanční trh finančních poradců.
    Chci vás upozornit na jevy zcela neetického chování finančních zprostředkovatelů, které se začínají množit. V rámci dodržování kvality našeho poradenství a našeho standardu, považuji tvorbu fiktivních smluv- „pseudosmluv“, které jsou uzavřeny za účelem vlastního povýšení za neetické. Zprostředkované smlouvy, které od počátku nejsou uzavřeny ve prospěch klienta a naopak jsou prokazatelně sjednány za účelem získání potřebných jednotek k povýšení a tudíž k osobnímu prospěchu nemohou být akceptovány a vedou až k personálním opatřením, jak se to již stalo v případě BL p. J. Pihery. Naše kontrolní mechanismy jsou nastaveny tak, že takovéto jednání identifikují. Krátkodobé zaslepení ziskem se vždy rychle odhalí a užitek a výhody získané touto cestou jsou jen krátkodobé. Děkuji Vám za podporu při bránění se výše uvedeným jevům ve strukturách spol OVB.

    Odpovědět

  • bývalý ovbák

    21 července, 2009

    a vy se tomu divíte? To je všechno důsledek MLM sytému, kde s povýšením na vyšší pozice jsou spojené výrazně tučné rozdílovky a kdo by se toho chtěl vzdát, viďte?

    Odpovědět

  • Zelinka

    21 července, 2009

    Fajn, dopis sice krásný,zřejmě se tedy ví,že i kvůli Krajíčkovi,ale Piheru vyhodili a Krajíček je v etický???? Víte někdo jestli se to řeší ??? Fakt úžasný, jestli takhle většina běhá za pseudosmlouvy na FKT pro povýšení.A OVB se z finanční firmy stává levnou cestovkou pro tyhle límečkový machýrky.Jen tak dál,ještě pár takových Štorků a Krajíčků – pro konkurenci jako ulitý.

    Odpovědět

  • BL od Slezáková

    22 července, 2009

    Koluje žádost o sundání Krajíčka z BL na GST a ještě se tam zmiňujou o R3 Kratochvílový, kterou už sundali z GST pro pseudosmlouvy. Zase BD Podolák. Marťas co tam děláš s těma lidma? Co takhle zkusit dostat se na RD podle kariérovýho plánu, bez podvodů? Řiká ti něco kariérovej plán? Proč tě ten Křen drží? Cos mu slíbil? Uzel je na dovolený. Tak se to nemůže řešit, ale určitě se to vyřeší. Z dopisu Uzla je to jasný.

    Odpovědět

  • GST od Podoláka

    23 července, 2009

    Martine?!!!!!!! Co ty na to?
    Koluje žádost o sundání Krajíčka z BL na GST a ještě se tam zmiňujou o R3 Kratochvílový, kterou už sundali z GST pro pseudosmlouvy. Zase BD Podolák. Marťas co tam děláš s těma lidma? Co takhle zkusit dostat se na RD podle kariérovýho plánu, bez podvodů? Řiká ti něco kariérovej plán? Proč tě ten Křen drží? Cos mu slíbil? Uzel je na dovolený. Tak se to nemůže řešit, ale určitě se to vyřeší. Z dopisu Uzla je to jasný.

    Odpovědět

  • OVB

    21 června, 2009

    On si hlavně spočítal ty zbytečné ztráty na provizích ve prospěch „Kolína“. Já ho chápu.I malá makléřská firma mu dá dvojnásobek toho, co má teď.A pokud tam ještě dovalí lidi ze svého ředitelství.

    Odpovědět

  • frekventant CFC

    22 června, 2009

    Zdravím,

    rád bych jen touto cestou reagoval na výtku vůči CFC vzdělávání – nevím, zda pan Dostál jej osobně absolvoval, ale já sám za sebe proti CFC vzdělávání, odborným lektorům a víceméně všem lidem z A.I.P, co jsem poznal, nemůžu říci půl křivého slova. Proč došlo k pozastavení CFC však vysvětlit nedokážu…

    Odpovědět

  • plátce CFC

    22 června, 2009

    To jste jeden z mála, kdo je spokojený. Platil jste si to vy nebo váš manažer? Zúčastnění manažeři (BD, RD, LD) vyplázli za A.I.P. paní Uzlové stovky tisíc korun. Za sebe říkám NESTÁLO TO ZA TO.

    Odpovědět

  • frekventant CFC

    22 června, 2009

    Neplatil jsem nic… a ve smlouvě o podílu ředitele na vzdělávání není nic psáno, tudíž o tom ani nevím…

    Odpovědět

  • ex OVB

    22 června, 2009

    pane, ono toho je ve smlouvě napsáno mnohem více, než si jen myslíte
    PS: CFC stálo za 2 roky v ČR a na Slovensku 40milionů Kč, prošlo jím možná 200lidí ->kolik Vám to dává na osobu ? 200.000Kč
    za to je dnes MBA

    reklama za rok 2008 pro CELOU OVB ČR stála 17mil Kč, včetně bilboardů na magistrále -> to pomáhá dělat byznys

    za rok 2007 se posílal zisk do Německa 170mil Kč (z Výroční zprávy, která je veřejná)

    jedna rada : staňte se akcionářem OVB

    Odpovědět

  • frekventant CFC

    22 června, 2009

    Však to je podle mně v pořádku, že se do vzdělání obchodní sítě sype více peněz než do reklamy… 😉

    Odpovědět

  • Jan L.

    22 června, 2009

    Do vzdělání obchodní sítě nebo do firmy paní Uzlové?

    Odpovědět

  • Z pojišťovny

    26 června, 2009

    Pan Dostál udělal dobře. V OVB se roste velmi těžko, nejsou pro to podmínky, ani lidské, ani materiální, ani z hlediska know-how. Zvažoval Fincentrum a Partners, nakonec vybral Fincentrum. To má širší portfolio produktů, lepší provize, nabídli mu LD (to by Lukeš nikdy neudělal, zvkláště po zkušenosti s Netušilem) a především lidský přístup včetně možnosti ovlivňovat dění ve firmě. Není to továrna na vysávání lidí a o poznání menší MLM. S Borkovcem by se asi ještě nějak domluvil, ale s generalissimem Lukešem se moc jednat nedá, to Standa věděl. Uzel teď bude hrozit, ale nic reálného v klobouku nemá. Fincentru pomáhá Gardavský, který u odchodu Lukeše z OVB byl a ví z první ruky, že OVB není schopno udělat nic. Standovi přeju hodně štěstí v jeho novém působišti, má před sebou velkou budoucnost. Během léta očekávám další významné odchody. OVB mám rád, ale tento vývoj vítám, protože s Uzlem v čele OVB se nedá na ničem rozumném dohodnout. Radeji budeme dělat s Partners, Fincentrem a jinými.

    Odpovědět

  • bývalý Rko od Standy

    26 června, 2009

    Standa je skvělý ředitel a přeju mu, aby se mu u Fincentra dařilo.

    Odpovědět

  • Honza

    26 června, 2009

    Ale pane Nejedlý, Váš styl psaní už znalci znají. 🙂 je to trapné.

    Odpovědět

  • bývalé Rko od Standy

    26 června, 2009

    Nejsem pan Nejedlý. Jsem opravdu Rko od Standy a myslím si, že jestli to teď Standa čte, tak moc dobře ví, kdo ho chválí:-):-). Ale teď vážně. Proč myslíte, že tolik OVBáků utíká do Fincentra?
    Já ve Fincentru nejsem, protože další kroky ve finanční branži šli trochu jiným směrem, nicménně Fincentru fandím. Proč by tam třeba zůstával např. Pavel Hanzl, který se těší obecně důvěře.

    Odpovědět

  • Hodlám odejít

    27 června, 2009

    dobrý den, prosím o výčet výhod přechodu z ovb do Fincentra či Partners, srovnání provizí,možnosti postupu atd. děkuji..

    Odpovědět

  • Lanny

    27 června, 2009

    Také hodlám odejít, stále je mi omývané že se vše změní k lepšímu, že tady bude vývoj a bude vše, po 4 letech jsem z GST opět na pozici R a to s 0 spolupracovníky. Je opravdu katastrofální vodit lidi někam kde pozdě vyplácí, kde se každý podívá na net a přečte si to „skvělé dobré jméno“ firmy, kde se musíme sami stydět za značku pod kterou pracujeme. Zajímalo by mě jak je to jinde, po jaké době chodí lidem provize po sepsání smlouvy, věřím že určitě mnohem dříve než u nás. Nechápu to co s nimi na OVB dělají, že si to vůbec dovolí, hlavně s tím asi nic nikdo nenadělá

    Odpovědět

  • kacka

    1 července, 2009

    jjj mas svatou pravdu…tak proc tam jeste vubec ses????kdyz to vis..jak se veci maji…nikdo nic neudela..a proc????ani s tim nikdo nic delat nechteji,postavi si firmy,udelaji z vas otroky….a kdyz se vam neco nelibi tak preci muzete jit….hlavne drzte pusu…jak za komousu…hihi..pa

    Odpovědět

  • Roman

    1 července, 2009

    A kdo řek, že tam ještě jsem? Hihi

    Odpovědět

  • Informační leták

    27 června, 2009

    http://www.fincentrum.com/rosteme.pdf

    Odpovědět

  • LM

    28 června, 2009

    http://partners.jobs.cz/pdf/kariera.pdf

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    28 června, 2009

    Tak nevím,jak tahle agitka stará,ale jestli v Partners nadale má poradce na pozici Consultant 0,94% za hypotéku,tak to je teda nářez.Myslel jsem,že se tam ještě dělili o provizi se Simply.Navíc ta pozice Partner za 1,7 % už musí být na tutti u většiny bank dotövaná jinými produkty.To jsou provize za hypotéky úplně z jiné dimenze.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    28 června, 2009

    Ještě bych dodal,že většina bank platí max 1,5 % provizi.Jsou tací,jako mBank,kteří ještě o hodně níž.

    Odpovědět

  • bývalá ovbačka

    30 června, 2009

    Zdravím Vás všechny….nevím,zda vás to tak vehementně baví psát tady diskuze na téma:odchod Stanislava Dostála???je jedno kam pujde a jakym smerem se bude ubírat…je to jeho věc a to že vidí tam….kam novačkové nevidí,a že chce mít dobré jmeno ktere on ma,je preci jasne..?!kdyby vše dělal jen a jen pro sebe ,sedí jako ostatni-nahrabánci nahore jako zemsti reditele a sen zemsti reditele a nic neresi…..!bože to je věc kterou si asi neuvedomujete nikdo…kecate na tema solidarita a pouta ovb…spravna cesta?a kdo ze zemskych doprdele chce neco resit???myslim,ze timto pristupem…..to nepujde…..dejte klid panu Dostalovi,jelikoz je to člověk,který přemýšlí když uděla nejaký krok….jinak…i ten,kdo s tím nesouhlasí že udelal dobre,stejne s nicim nepochodi….takze se mejte vsichni fajn a bezte si radeji zabehat nez psat tady hlouposti kterymi stejne nic nevyresite….

    Odpovědět

  • Roman

    1 července, 2009

    Bejvalá ovbačko, uniklo ti, že každej pochopil, proč p. Dostál odešel a že to nedělá pro sebe. Celá ta diskuze o tom je..a zemský nemaj chuť to řešit není nic novýho. Jasně, že Křen si drží teplý místečko a hlavu nevystrčí.Hodí to radši na druhý,jeho ředitelství nikdo neřídí.

    Odpovědět

  • bývalá ovbačka

    9 července, 2009

    jjj,Romane…..vzdyt jsme za jedno…nééé???já moc dobře, než kdo jiný vím,jak se věci mají…..jen by mě zajímalo ,kolik schopných lidi bude muset ještě odejít,než se ovb-resp pár lidi z ovb probere k životu……:D

    Odpovědět

  • Jiří

    2 července, 2009

    Dobrý den, četl jsem spoustu příspěvku a je zřejmé, že co příspěvek to poradce. V ČR je spoustu zprostředkovatelských společností, které mohou vychovávat dobré poradce a manažéry. Každá společnost má mínusy a plusy. Spoustu společnosti, nebo spíše jejich manažéři mě chtěli zlanařit. Partners mi v té době nabídla nejlepší nabídku, kterou jsem odmítl, nebylo to proto, že by nabídka nebyla lákavá, nebo že bych považoval Partners jako špatnou společnost, to v žádném případě, jen mi nesedí jejich kariérní systém, který je pro mě brzdou. Ani provize mě neuspokojili. Co mě, ale nejvíce vadilo bylo fanatické myšlení, které jsem již zažil. Nelíbila se mi rozsáhlá konkurenční doložka i když není zdaleka tak přísná jako např. v ZFP, OVB a v podobných společnostech. Dělám ve financích už nějaký ten pátek a chci myslet nezávisle. Nepotřebují žádné reklamy, které zbytečně společnost zatěžují, nepotřebuji poukazovat na ředitelé a jiné důležité lidi ve firmě. Schovávat se za úspěšnosti jiných lidí, není zrovna moje motto. To je ovšem můj osobní názor a někdo to může vidět i jinak.

    Nedávno jsem přešel z jedné společnosti do nově působící společnosti. Ve společnosti jsem od počátku a její jednoduchý a velmi vyvážený provizní systém, který je zatím bezkonkurenční, mi velice vyhovuje. Žádné zbytečné podmínky a žádná složitá kariéra. Je to především pro poradce, kteří zkušenosti již mají. Nějaké kariérní podmínky, finančního poradce jenom ovlivňují a brzdí ve své činnosti. Finanční poradce se k nám neváže, vypustili jsme nesmyslné konkurenční doložky. Společnost staví na kvalitě. Nemáme žádné reklamy a ani žádné nebudou, naše reklama jsou spokojení klienti. Máme velkou podporu akciové společnosti. Nemáme žádné náklady a proto můžeme rozdělovat vysoké provize poradcům již od počátku. Máme stejně širokou nabídku partnerů jako například Partners a můžeme nabídku podle sebe rozšířit. Analýza rodinných financí a plánování je samozřejmostí, spolupráce s konkurencí je dovolena. Proto, že jsme snad nejmladší společností v ČR, tak se neučíme z vlastních chyb, ale z cizích, což nám ušetří spoustu času a peněz. Odborné vzdělávání je zdarma. Nikdo Vás netlačí a jste sami sebou. Je jedna jediná závazná podmínka, dodržovat zásady kvalitního finančního poradenství. Kdo nedodržuje, letí. U nás je možnost dostávat provize čtyřikrát do měsíce. Možnost meziprovize již od počátku, takže na nic nemusíte čekat a splňovat nějaké zbytečné podmínky. Žádné obhajování pozic a podobné nesmysly.

    Pokud nejste spokojeni tam kde zrovna jste, napište mi.
    Podám Vám bližší informace. Které Vás rozhodně překvapí. Není problém navázat spolupráci.

    Odpovědět

  • f.l.

    2 července, 2009

    Společnost, která si musí dělat reklamu tak ubohým způsobem v internetových diskuzích, bude asi stejně ubohá. Nemyslíte, pane Jiří?

    Odpovědět

  • Jiří

    2 července, 2009

    Reklama???????????

    Odpovědět

  • Radek

    3 července, 2009

    Pan Jiří má pravdu. Zřejmě nejde o reklamu. Ta je zpravidla placená a vždy označená. Tohle bude spíš neplacená inzerce 😉

    Odpovědět

  • Pan Jiří, podvodník

    4 července, 2009

    Socka 🙂

    Odpovědět

  • yedy

    13 ledna, 2011

    můžete se mi prosím ozvat na yedy@email.cz

    Odpovědět

  • Rebel

    17 července, 2009

    Prosím Vás můžete mi někdo říct podle čeho poradci od Partners nastavují produkty? Jestli podle potřeb klienta, tak to se hodně divím, protože jsem se setkal pouze s klienty, kteří žádnou analýzu ani neviděli. Vím, že Partners využívá analýzy, ale asi ne dost často. Převzal jsem již několik klientu od Partners, kterým byla poskytnuta prezentace a určité návrhy, ale bez analýzy, což mě hodně udivilo. Za odbornou prezentaci, chtěli obratově kontakty a to klienty dost odradilo. Nevím kolik Partner nabízí produktu, ale většinou jsou to jenom tři produkty, které se objevují u klientů a ještě nejsou nastavené na potřeby klienta, možná zrovna potkávám špatně odvedenou práci jednotlivců, sám nevím.Myslel jsem, že mají kontrolní systém. Když jsem si přečítal jejich celkový systém tak jsem se nestačil divit a to především tomu jak se společnost vychvaluje a některé tvrzení mě i zaráželo. Samochvála smrdí a s jejich samochválou se potkávám pravidelně. Proto sem píšu a chtěl bych zjistit jestli jenom já mám špatné zkušenosti. Jde o to, že jsem v minulosti Partners i když jsem od konkurence, nemohl vynachválit a dnes se setkávám s věcmi které mě zaráží.

    Odpovědět

  • Rebel

    23 července, 2009

    Měl jsem setkání s poradcem z Partners, poradce se opravdu vyznal, prozradil mi spoustu informací o společnosti. Byl velice nadšený a opět samá chvála typu, my jsme nejlepší, my máme všechno špičkové a jedinečné. To bych bral, pracuje pro společnost a je na ní pyšný, ale co mi osobně hodně mrzelo bylo to, že když jsem mu některé výroky vyvrátil neměl dostatek cti, aby přiznal barvu. Nechtěl slyšet žádné jiné výhody jiné společnosti a dokonce to byly věci o kterých tvrdil, že mají nejlepší. Nechci nikoho urazit, ale začíná se projevovat podobný fanatizmus jako ve společnosti ZFP. Mám pocit jako by nedokázali rozeznávat to co je pro poradce dobré a co ne. Když jsem mu řekl svůj názor na jejich systém, tak mi odpověděl, že nic nechápu a že zatěžující podmínky mají smysl, samozřejmě mi je nedokázal vysvětlit. Už se to začíná schylovat k tomu, že se budou brzy muset bouchat smlouvy a to proto, aby se poradce udržel ve společnosti. Trošku mi to připomíná otročení. Jak už jsem jednou psal, Partners a podobné společnosti mi připomínají hru člověče nezlob se. Zotročený systém kde mám směšné provize, se mi osobně nelíbí, Člověk si ani na chvíli neodpočine a musí stále hlídat spoustu faktorů, aby se ve společnosti udržel. Ovšem je to jenom pouze můj názor.

    Odpovědět

  • Marcel

    24 července, 2009

    Dovolím si nesouhlasit s těmi tvrdými podmínkami. Myslíte si, že 200BJ = 20 000,– měsíčně je pro poradce nereálné a musí tím pádem bouchat investička jako o život? Mimochodem za jedno investičko na 1000,– je cca 60BJ. Tedy poradce, aby se zuby nehty udržel na své pozici musí měsíčně nabouchat neskutečných 3 – 6 IŽP (samozřejmě podle výše úložky). To věřím, že většina poradců nemá šanci zvládnout.

    Odpovědět

  • Rebel

    25 července, 2009

    To je zajímavé, mám jiné informace. Částka je 25 000,- a když částky nedocílíte, tak dostanete něco jako vykřičník a když nevyděláte ani druhý měsíc, tak letíte. Nevím jestli to platí pro celou společnost, anebo jenom v určité struktuře. Jinak není to jediná podmínka na kterou jsem narážel. Ale osobně by mě nejvíce vadilo obhajování pozic. Když dělám kvalitní finanční poradenství nemám čas ještě myslet na nějaké podmínky, které by mě jenom zdržovaly a psychicky zatěžovaly, tak to aspoň vnímám já.

    Odpovědět

  • Marcel

    25 července, 2009

    Ono když děláte práci poctivě a pořádně, tak to pro Vás žádná zátěž ani stres není. Když člověk na OSVČ nevydělá ani 25000,– hrubého měsíčně, tak asi dělá práci, kterou neumí, nebo ho nebaví.

    Odpovědět

  • Rebel

    26 července, 2009

    Asi to nechcete pochopit, já svoji práci dělám poctivě a žádné podmínky mě nemusí tlačit. Pro začátečníky 25 000,- může být docela problém, kvůli Vaším nízkým provizím. Podle mého názoru čím nižší provize, tím více se poradci zatěžují a v tuto chvíli je čas nepřítel a může se to projevovat i na kvalitě. Kdežto když máte vyšší provize, získáte více času pro svůj servis a tím docílíte kvalitnějšího servisu. Kdybych měl dostávat Vaše provize, tak abych Vám pravdu řekl, udřel bych se k smrti. Je to spíše všechno o zvyku. Je pravda že 25 000,- není moc a pro finančního poradce je to spíše almužna, ale přesto je to podmínka, kterou nechápu. Osobně si myslím, že Partners má své cíle a jsou to cíle hodně vysoké a aby společnost cíle plnila nastavila určitou laťku pro své lidi.

    Odpovědět

  • zájemce

    26 července, 2009

    sem s těmi Vašimi provizemi, zajímá mě to. pak mě ještě zajímá kolik budu dostávat za získání a vedení nováčka u Vás ve firmě, pokud bude dostávat ty stejné vysoké provize. Díky za info.

    Odpovědět

  • poradce

    26 července, 2009

    Slyšel jsem, že velice slušné provize vyplácí společnost Agenta Consulting. Prý tam může člověk pracovat jako tipař.Provize na IŽP za 1000 Kč měsíční platby vychází po odečtení servisního poplatku cca na 10 500 Kč pro poradce, za 500 Kč měsíční úložky do PF okolo 1400 Kč a za hypotéku v objemu 1000 000 Kč cca 13000 Kč. Máte s tím někdo zkušenost. Včera mě tam lanařila bývalá přítelkyně. Může tyto cifry někdo potvrdit? Díky

    Odpovědět

  • Honza

    26 července, 2009

    opravdu na tom záleží? nechápu. není podstatnější kolektiv, vztahy a servis, který dostáváte, prostředí, ve kterém pracujete? Chápu, že by se to nemělo přehánět, jako u AWD, kde lidi doslova okrádají, ale druhý extrém je také kontraproduktivní. nehledě na to, že nevede ke kvalitnímu poradenství.

    Odpovědět

  • Rebel

    26 července, 2009

    Chtěl jsem se zeptat, myslíte si, že když budu mít vyšší provize než Vy, tak budu mít horší kolektiv, vztahy, servis a prostředí? Myslím si, že určitě ne, kdo vám tvrdil takový nesmysl?

  • Rebel

    26 července, 2009

    mail.25@seznam.cz

    Odpovědět

  • Marcel

    26 července, 2009

    Pane Rebele, tak už mi prosím prozraďte pro kterou firmu pracujete, ať Vám mohu věřit. Jinak tvrdíte, že provize máte vysoké už od začátku a pak jste jinde psal, že vedete tým. Máte nějaké rozdílovky? Proč se zatěžovat vedením týmu kdybyste je neměl? Jinak v Partners není nic nastaveno na výdělek ale na počet Bankovních Jednotek. Začátečník má za 250BJ nižší obnos než Team Manager, tudíž se částky liší.

    Odpovědět

  • Rebel

    26 července, 2009

    To víte, že mám peníze za vedení týmu a navíc od počátku. O Partners se již nechci bavit, už jsem si psal s p. Petrem B. který patří v Partners těm nejvyšším a který reagoval na můj názor, dostalo se to do fáze do které jsem se nechtěl dostat. Partners využívá systém, který se mi osobně nelíbí a tečka a vyzdvihovaní jiných věci mě osobně nezajímá, protože jsou to věci z kterých se s prominutím nenažeru. Chci mít za práci řádně zaplaceno a nechci se honit pomalu 24hodin denně za klienty, jen abych splnil podmínky pro vyšší provize a při troše smůly spadnout opět dolu . To je tak možná vhodné pro začátečníky, kteří nejsou ještě zkušení a potřebují pevnou ruku. Já na takový systém nemám nervy a nechci být jakýmkoliv způsobem tím ovlivňován. Už jsem si to jednou prožil a už nikdy nechci prožívat něco podobného.

    Pro poradce vždy byly nejdůležitější provize a to mi nikdo nevymluví, tak to prostě je a bude. Když je možnost využívat kvalitní služby a kvalitní nástroje pro kvalitní servis se zajímavou provizí a s možností pasivního příjmu již od počátku, tak co si víc může poradce přát? Škoda ,že jsem tak nepřemýšlel již dříve, kdy jsem ještě pracoval pro společnost, která spíše motivovala než řádně platila. mail.25@seznam.cz

    Odpovědět

  • Marcel

    24 července, 2009

    Jinak vytahování Partners pod zprávou o panu Dostálovi z OVB, to už začíná být podivné …

    Odpovědět

  • Taky Ovbák...

    21 července, 2009

    Chtěl bych panu Dostálovi poděkovat za jeho odchod… Měl jsem tu čest vidět portfolia několika klientů, kteří byli ve správě jistého GST od pana RD Dostála a musel jsem se stydět… Stydět za ně… Za to, že pracují pod stejnou hlavičkou (záměrně píšu na rozdíl od ostatních pod stejnou hlavičkou a ne ve stejné firmě)… Krásná portfolia složená pouze z jednoho produktu 4x naklonovaného pro 4 členy rodiny… Generali Future pro taťku, platba 1400,-, Generali Future pro mamku, platba 1200,-, Generali Future Junior pro juniora 1, pěkně na 30 let, co nejvyšší provize na 1000,- a kupodivu Generali Future Junior pro juniora 2, opět pěkně na 30 let, co nejvyšší provize na 1000,- vše měsíčně… Zajištění naprd, hlavně, že máme životní složku… Proto děkuji panu Dostálovi, že odešel a s ním i tito rádoby poradci, co akorát kazí jméno firmy a dávají možnost vzniku takovýmto nicneříkajícím diskuzím… Kéž by se OVB očistila od takovýchto rádobyporadců… A ještě z jednoho důvodu děkuji, aspoň se zas trošku rozhoupala židle pod panem Uzlem… Spoustu věcí udělal dobře, ale spoustu jak se říká zazdil… Začátek jeho kariéry OK, změny na začátku k lepšímu určitě byli… Kdo pamatuje doby, jak dlouho trvalo před 3, 4mi lety dosta smlouvu z OVB na partnera? Třeba i tři týdny nebo měsíc… Dnes je to v průměru necelý týden a většinou mnohem dříve… Ale pak to pan Uzel trošku přepískl… Neumí se chovat, je arogantní atd. atd… A pýcha pochopitelně předchází pád… Pro ty co nepochopili, proč pan Dostál odchází, není to kvůli OVB, ale kvůli penězům… Prostě mu nabídli více… I když přišel o 30-40% struktury ve formě Tomáše, který nepřešel, spoléhá na to, že „uloví a přetáhne“ jiné GST, BL či BD… A tím si polepší… Cíl: získat něco zadarmo, bez práce… Tak jako to vyjadřují i „portfolia“ jeho poradců… To to nikomu nedochází??? Férový a čestný pan Dostál…

    Odpovědět